Terug naar overzicht
Hey Nathalie!Leuk idee ja, hopelijk steken ze een leuke dag & avond voor ons ineen he?Ik heb deze week een workshop cava proeven gehoord, lijkt me ook leuk! xxxx
Ik heb het ook subtiel doorgegeven aan men getuige (zus) hihiAls ik maar niet verkleed en geverft over het straat moet lopen, ben ik anders al blij... ik ben niet te vinden voor van die kinderlijke dingen :-) dus dit is perfect, afsluiten met een avondje stappen :-)Leuke tip!! xx
Oh, leuk!Spannend he, die vrijgezellenavond? Mijn beste vriendin en mijn zus zijn samen aan de slag gegaan. Ze weten dat verkleed rondlopen voor mij niet hoeft, maar ze gaan zeker hun best doen om er iets heel speciaals van te maken. Ben benieuwd waar het gaat plaats vinden, want de genodigden wonen verspreid over Nederland en Vlaanderen...
Hey vrijgezellen,bij mij kan je terecht om een make-up vrijgezellenparty te houden.Ideaal is een groep tot 10 personen zodat ik iedereen voldoende kan helpen.Stuur me per e-mail jouw contactgegevens zodat ik jou kan contacteren om de mogelijkheden te bespreken.Groeten,Visagie Isabel0485 722 995info@visagie-isabel.be www.visagie-isabel.be