TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
14-10-2006
|
5-7-2006 11:44:27
Dag Karen,
Wij hebben gekozen voor Isabelle en Marc, zang en gitaar. Zeer mooi en betaalbaar. Moest je hen willen contacteren, hun mail is isabelle.dewulf@tiscali.be
Groetjes, Els
|
|
Kimberly
12-8-2006
|
5-7-2006 11:52:37
www.alexenrudi.be
PR8IG, waren ook tijdens onze huwelijksmis aanwezig! Iedereen zeer opgetogen gereageerd, het geeft een speelse wending aan het gebeuren.
|
|
cheeru
|
5-7-2006 12:39:53
Hallo,
Ik ben zangeres en je kan mij boeken samen met een pianiste. Kijk eens op www.cheeru.be Je kan er ook enkele demo's beluisteren.
Vriendelijke groeten, Cheeru
|
|
Isabelle
24-6-2007
|
5-7-2006 13:31:34
Dag Karen,
Wij hebben net als Els voor Isabelle gekozen, maar dan met een pianist omdat de gitarist niet meer vrij was. Was ontzettend mooi. We hebben ook veel goede reacties gekregen van familie en vrienden, dus ze zijn wel aan te raden!
Groetjes, Heidi.
|
|
Lindsey
8-9-2007
|
5-7-2006 15:36:10
Dag Karen,
Je kunt ook eens kijken op www.dsomusic.be Je kunt op de site ook stukjes beluisteren, we zijn er al op bezoek geweest en hebben ze direct vastgelegd voor de mis en zelfs ook de receptie. De prijs valt ook heel goed mee ... de mannen hebben iets speciaals.
Groetjes, Lindsey
|
|
Karen
22-12-2006
|
5-7-2006 16:14:09
Ja Lindsey deze mensen zijn inderdaad heel goed! Wij zijn ook bij Manu langs geweest en wij hebben ze ook vastgelegd, maar enkel voor 's avonds (dus ganse feest) Wij hebben een zanger, zangeres, trompetist en manu dan op piano en later op de avond hem als dj.
Daarom ben ik op zoek naar iets anders voor in de kerk, anders is het precies van o daar zijn die mensen weer!
Lindsey waar geef jij je feest?
Groetjes, Karen 22.12.2006
|
|
Judith
22-9-2007
|
|
|
Ann
4-8-2007
|
6-7-2006 20:07:32
Ik ben zelf dwarsfuitiste (professioneel)en heb verschillende groepjes (fluitenkwartet, fluit + piano, Fluit + cello, ...). Het repertoire is klassiek, maar absoluut geschikt voor in de kerk. Bel maar op 0476331791.
|
|
Christophe
|
10-7-2006 15:03:01
Hallo Karen,
via via kwamen we terecht bij elm. Een jonge gast alleen op zijn gitaar met een schitterende stem. Op en top professioneel. we mochten zelf de nummers bepalen. Ga eens kijken naar www.elmevents.be
Marlolein 29.04.06
|
|
Alain
|
11-7-2006 14:42:12
Beste, Zeer uniek is een Thebaans Ensemble in de kerk met aangepaste, religieuze muziek. Interesse ? Surf naar www.users.skynet.be/intrada
|
|
Tom
|
14-7-2006 11:46:10
Dag Karen
Ik heb wel een paar voorstellen voor jou. Ik zou je een aantal groepjes willen voorstellen:
Koperkwintet Imperial Brass: Klinkend koperkwintet, alle info (afbeeldingen, luistervoorbeelden etc. op www.imperialbrass.tk )
The Almost Swinging Jazz Band: voor huwelijksplechtigheden (jazzy retro-stijl) en/of -recepties. Alle info op www.almostswinging.tk )
Smashdance: voor een spetterende dansavond (info op www.smashdance.be )
Groetjes, Tom
|
|
Maaike
|
23-7-2006 1:19:11
Dag Karen,
Ik ben sopraan en zing zowel klassieke muziek als jazz of lichte muziek. Als je me een mailtje stuurt (maaike_loncke@hotmail.com) stuur ik je een muzikaal voorsmaakje.
Groetjes,
Maaike
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|