Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring uitnodigingen bestellen bij Ava

6-10-2011 19:20:19
Hey,

Zoals de titel al zegt had ik graag geweten of er iemand ervaring heeft bij het bestellen van de uitnodigingen bij AVA.

Hoe ging dit in zijn werk?

Zijn jullie tevreden over de service en prijs?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Groetjes,
Elien

Elien
15-6-2019
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1067

Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik6-10-2011 19:43:55

Hallo Elien,

Wij zijn ook gaan kijken bij AVA maar hebben uiteindelijk bij een iets kleinere winkel besteld.

Wat ik weet over de prijzen is het volgende: de prijzen van kaartjes enveloppes zijn overal hetzelfde, die worden door de leverancier bepaald en staan op een universele prijslijst in het boek waaruit je kiest. Wat wel verschilt van winkel tot winkel, is de drukkost. Sommige winkels rekenen een drukkost van bv. € 0,10/kaartje, anderen rekenen een standaardkost voor alle kaartjes, bv. € 100-150. Ik weet net precies hoe dat bij de AVA gaat.

De ervaring heeft ons wel geleerd dat je vaak met een drukkost per kaartje goedkoper uitkomt dan met een standaardprijs. Nu ja, alles hangt af van de hoeveelheid die je natuurlijk nodig hebt.

Groetjes!

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik6-10-2011 22:35:36

Wij hebben ook onze uitnodigingen bij Ava besteld en waren daar heel tevreden van. Veel keuze, prijs valt heel goed mee. Je moet in de winkel een proefdruk bestellen, die krijg je dan via e-mail. Als je die goedkeurd kan je een week later je uitnodigingen gaan afhalen in de winkel.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-10-2011 18:18:14

Wij waren daar héél tevreden van! Na een weekje hadden we de proefdruk al en nog een weekje later de eigenlijke uitnodigingen.
De kostprijs per kaart ligt idd vast (vind je vooraan in de boeken en is idd dezelfde als bij andere drukkers), maar het is de drukkost die verschillend is. Bij AVA betaal je 1 prijs, ongeacht of je nu 10 of 100 uitnodigingen drukt (uiteraard betaal je dan wel je uitnodigingen per stuk). Ook positief: AVA vraagt géén meerprijs als je in een andere kleur dan zwart wil drukken. Zo hadden wij 'framboosroze' en moesten we niks extra betalen (bij andere drukkers was een kleurtje een meerkost).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...