Terug naar overzicht
Hey heyWat ik zou doen. Ik zou in je boeket hier en daar een rode roos doen en dan mssn rood lint rond de stelen. Lijkt me wel mooi staan. Wat ik ook tof vind is dan rode schoenen. Ik zou het wel niet durven maar vind het enorm tof bij een ander :DGroetjes.
Je kan perfect kiezen voor een boeket met witte bloemen en enkele rode rozen erin... dat hoeft helemaal geen hele rode boel te zijn... en wit en rood gaan wel mooi samen het geeft ook wat contrast dus zeker leuk.Je kan ook aan de fotograaf vragen om dan enkele foto's zwart wit te zetten, maar enkel het rood in kleur te houden dat kan en heel mooi effect geven in die foto's...Veel succes nog met de voorbereidingen,Celesta
heyWij hebben de kleur van onze kindjes niet laten terugkomen... En vond dit nu ook niet zo'n probleem.Anders eventueel in de das van je man laten terugkomen?groetjesJoyce
Dag Joyce,Dat heb ik al voorgesteld, maar hij leek het niet zo'n goed idee te vinden :)Toch alvast bedankt meisjes voor de reacties!Léonore
wit/groen boeket met hier en daar een rode bloem zal zeker mooi zijn. zoiets: http://www.c-flowers.nl/Bruidsboeket_nr_2_files/Bruidsboeket%20nr%202%20rood%20wit_1.jpg Rode linten hier en daar, misschien wat versiering op de tafels in het rood, ...En heb je je uitnodigingen al? Misschien kan je hier ook voor een rood accent zorgen, ..Ik heb zo felblauw als themakleur bij het gebroken wit en grijsbruin van mijn jurk, en het grijs-bruin (normaal toch want nog niet gekocht) kostuum van mijn ventje, dus ik bedenk maar wat ik ongeveer voorzien heb.Rode schoenen zouden wel fantastisch zijn, ik twijfel nog of ik voor blauwe schoenen ga, maar dat vind je niet zo gemakkelijk... (En ben zowieso al een moeilijke met schoenen)
nog een tip:http://www.theperfectwedding.nl/bruiloft-rood
En waarom geen rode schoenen, rode lippen of rode nagels? (hoewel ik uit je vorige post begrepen had dat je je make-up liefst naturel wou houden)? Kan wel héél mooi zijn in de winter!Liefs,Nathalie
Ik kan heel goed begrijpen dat je dit niet zo ziet zitten. Ik draag zelf heel graag en veel rood, maar vind dat persoonlijk bij een witte bruidsjurk niet zo mooi. Voor mijzelf dan, ik weet dat dit bij veel bruiden best mooi staat. Ik zou toch wel overwegen om dit niet te laten terugkomen, ze staan wel op de foto's, maar toch niet op alle foto's? Ik vind voor in de winter een bruid die helemaal in het wit is, ook boeket, schoenen, etc., prachtig, en dat zal echt niet misstaan bij het rood.