Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En toen liep het even mis...

6-10-2011 20:11:17
Hoi allemaal,

even van me afschrijven...
Nog 15 dagen op de teller en plots...
1. gisteren bericht van de zaal dat we toch niet kunnen klaarzetten de dag voordien want er is nog een feest...
Oh nee... wat nu?... gelukkig snel enkele goede vrienden gevonden die alles op de dag zelf zullen klaarzetten...

2. vandaag telefoon van de verhuurdienst voor stoelen en tafels enzo. Ze hadden ontdekt dat mijn offerte nooit omgezet was naar een effectieve bestelling en konden alles nog leveren behalve de stoelen...
Oh nee geen stoelen ofwa?...
gelukkig kon ik het hoofd koel houden en ben ik meteen beginnen rondzoeken naar stoelen bij andere verhuurbedrijven en oef... oplossing gevonden, al is het kostenplaatje plots een kleine 200euro omhoog. Achja we hebben stoelen...

Een goede tip voor de medebruidjes die alles zelf regelen.
Niet afgaan op telefonische bevestigingen of zelf een stom mailtje, maar effectief bestelbonnen vragen.

Verder ook wel nog enkele aangename zaken in het vooruitzicht zoals dit weekend laatste pasbeurt voor de jurk en dan moet hij zondag klaar zijn. Het is zalig als je je eigen ontwerp werkelijkheid ziet worden... Toch handig een vriendin te hebben die dat allemaal kan hahaha...

Hoe loopt het bij de andere bruidjes waarbij de teller bijna op nul staat?

Groetjes,
Celesta

Celesta
22-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 952

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-10-2011 20:21:25

Hey Celesta. Amai, wat een toestanden. Gelukkig ben je een bruid die het hoofd koel kan houden en heb je alles kunnen oplossen. Fijn om nog eens bevestigd te zien welke goede vrienden je wel hebt. Geniet van de laatste voorbereidingen!!

Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik6-10-2011 20:35:28

Inderdaad, ik vind dat geweldig van jou dat je zo kalm kan blijven! Maar 't is ook wel zo dat je dan de meeste dingen kan bereiken.

't Komt wel goed, gelukkig heb je een stel vrienden die je goed kunnen helpen.

Ik duim voor je!

Léonore

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik7-10-2011 8:30:11

Ik zou toch proberen of je die 200 Euro extra niet kan verhalen op je originele verhuurbedrijf. Zij hebben per slot van rekening toch de fout gemaakt????

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik7-10-2011 8:59:19

Ben het eens met Leontine over die 200 euro.

Goed hoor, dat je het hoofd koel houdt! Leuk om te horen dat er nog bruidjes zijn met een 'eigen ontwerp' jurk. Wie maakt jouw jurk? Bij mij zal mijn moeder aan de slag gaan...

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik7-10-2011 11:14:07

Celeste,mijn vriendin trouwt morgen en was gisterenavond nog volop bezig met haar bedankjes te vullen!
Nu is ze tot het besef gekomen dat ze geen paraplu's heeft voor morgen en ze voorspellen massa's regen.
Dus het kan ook nog iets nipter geregeld worden hé, al zal ik er wel voor zorgen dat het volgend jaar een maand op voorhand goed geregeld is en alles nog eens dubbelchecken die ik moet en kan checken.
Je ziet, er zijn zo van die dingen...
Hoera voor de vriendschap. Ik ben dus nu op zoek naar een paraplu voor mijn vriendin.
Ik ben thuis vandaag, dus ik weet wat gedaan.
Groetjes en veel geluk nog.
Cindy

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik7-10-2011 13:00:00

Hey,

Amai knap dat je rustig blijft (ik zou helemaal gek worden en huilen, vrees ik .....).
Super dat je het goed aanpakte!
Bestelbonnen zijn inderdaad heel belangrijk (probeer ook alles op factuur te hebben en een bewijs van voorschot betaald....)

Veel groetjes en geniet van jullie dagje.

ellen

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik7-10-2011 15:44:41

Hey,Ik heb dan paraplu's gevonden voor mijn vriendin. Gewoon bij de Wibra! Effen zwart met een houten handvat. Niemand die gaat zien vanwaar ze komen. Zwart is zwart hé. Ik heb er meteen 5 mee gebracht, voor €2,99 kan je dat toch niet laten liggen.
En 't is beter dan oranje met witte bolletjes hé.
Dus weer mijn vriendin gered.

Kathleen
17-12-2011
 Meld misbruik7-10-2011 19:40:02

hey,

Bij mij nog 70 dagen op de teller maar nog héél veel te regelen!
En met een toekomstige die altijd maar ja knikt op alles wat ik voorstel krijg ik nog meer stress. Hopelijk komen er bij ons geen last-minute problemen, want ik vrees dat ik men hoofd niet koel zal kunnen houden zoals jij !
hopelijk is alle ellende nu voorbij voor jullie ... zodat je volop kan genieten van de mooiste dag van jullie leven !!
Veel geluk en geniet er van

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...