Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zalenbezoek achter de rug - Advies nodig!

6-10-2011 20:14:13
Dag bruidjes. Vandaag was het eindelijk zo ver: 4 zalen bezoeken! We hebben vorige zaterdag Thermae Palace bezocht en dat was echt tegengevallen. De locatie aan de zeedijk was super maar we kregen een heel onverzorgde, oude zaal te zien (kapotte tegels, stinkie toiletten, kraken in de muren, ...) terwijl je voor de prijs die je er betaalt, een zaal moet krijgen die meer dan af was. Vergane glorie! Die zaal was dus snel geschrapt maar we waren hierdoor toch wel wat nerveus voor vandaag. Gelukkig ging vandaag heel wat beter!
Ons eerste zaal was Gravenhof - Torhout. De ontvangst en rondleiding was hier super. Stephanie weet echt wat ze doet en ze is er goed in. We vonden de grote zaal ook echt mooi (lounge-effect) en er zijn heel veel mogelijkheden voor het eten. De prijs is iets hoger dan de andere zalen die we vandaag zagen maar het is volgens ons ook zijn prijs waard.
Ons tweede zaal was Hof ter Mude - Knokke. Hier kan ik kort over zijn: heel snelle rondleiding, de zaal die voor ons voorzien was, is even groot als onze living en de klik was er niet. Geschrapt dus.
Salond Denotter - Zedelgem. Wat was dit een onverwachte positieve verrassing! We wisten dat het ook een lounge black-white concept was maar waw het was echt af! Mooie zaal, terras en ook hier veel mogelijkheden qua eten en drinken.
We eindigden de dag bij Ten Dauwe - Aalter. De man was hier heel vriendelijk en alhoewel ook hier veel mogelijkheden waren, had ik toch geen klik met de zaal. Die leek me echt te groot om gezellig te zijn voor de 80 man die wij vragen. Ik vond het ook een nadeel dat de receptie, indien binnen, in dezelfde ruimte zou doorgaan als het diner.

Nu gaat de keuze dus nog tussen Gravenhof en Denotter. Hebben jullie hier ervaring mee? Positief/ negatief, alles welkom Ik hoop op wat feedback van jullie zodat we op beide oren kunnen slapen als we een beslissing nemen.

Super bedankt! Becca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 956

Léonore
4-2-2012
 Meld misbruik6-10-2011 20:22:59

Hallo Rebecca,

Ik ben niet van de streek en ken de zalen niet, maar zoals jij het uitlegt, heb ik precies het gevoel dat je het beste gevoel had bij het Gravenhof, niet? :)

't Is soms moeilijk om een goede keuze te maken en achteraf niet te denken: had ik toch niet beter dit of dat... Een goede raad: volg je eerste gevoel! Gewoonlijk is dat het beste!

Groetjes!

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik6-10-2011 20:42:50

Hallo Rebecca,

Ik heb afgelopen drie jaar 2 keer in een trouw gezeten in het Gravenhof en was twee keer SUPERlekker van eten! Bediening ook heel goed. In Denotter ging ik twee jaar geleden naar een receptie, was ook in orde, maar hapjes waren wat "gewoontjes". Meer kan ik er echter niet over zeggen! Succes in elk geval!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-10-2011 20:56:44

Dag Rebecca,

Ik ben ook niet van de streek...dus kan enkel afgaan op je tekst :-).
Jullie moeten even nadenken bij welke zaal jullie het meest 'waauw' gevoel hadden...ik voel vanuit de tekst eerder zaal Denotter? Misschien omdat je het daar niet had verwacht?
Je kan ook altijd op basis van kostprijs kiezen? (zo hebben wij het gedaan)
Ofwel op basis van de uitbaters - bij wie het meest 'geruste' gevoel...

Veel succes!! Je hebt nog even tijd natuurlijk ;-)!

groetjes

Tania
21-10-2011
 Meld misbruik7-10-2011 7:09:15

Hey Rebecca ,

Elke keer als ik je foto zie heb ik het gevoel dat ik je ergens van ken. Ik wou je een prive berichtje sturen maar dat lukt niet als ik op jou klik bestaat de pagina niet, heel raar want ik die dat soms bij andere bruidjes.

Vanwaar ben jij juist?

Groetjes Tania

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik7-10-2011 9:42:15

He bruidje in spe, wij hebben Salons Denotter gekozen en tot hier toe loopt de samenwerking schitterend, ik kan met al mijn "domme" vraagjes terecht bij de zaakvoerder en 1 van de bruidjes op het forum is eind september 2011 getrouwd daar en vond het schitterend, ik zie het helemaal zitten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info