TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Léonore
4-2-2012
|
6-10-2011 20:22:59
Hallo Rebecca,
Ik ben niet van de streek en ken de zalen niet, maar zoals jij het uitlegt, heb ik precies het gevoel dat je het beste gevoel had bij het Gravenhof, niet? :)
't Is soms moeilijk om een goede keuze te maken en achteraf niet te denken: had ik toch niet beter dit of dat... Een goede raad: volg je eerste gevoel! Gewoonlijk is dat het beste!
Groetjes!
|
|
Leen
16-2-2013
|
6-10-2011 20:42:50
Hallo Rebecca,
Ik heb afgelopen drie jaar 2 keer in een trouw gezeten in het Gravenhof en was twee keer SUPERlekker van eten! Bediening ook heel goed. In Denotter ging ik twee jaar geleden naar een receptie, was ook in orde, maar hapjes waren wat "gewoontjes". Meer kan ik er echter niet over zeggen! Succes in elk geval!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
6-10-2011 20:56:44
Dag Rebecca,
Ik ben ook niet van de streek...dus kan enkel afgaan op je tekst :-). Jullie moeten even nadenken bij welke zaal jullie het meest 'waauw' gevoel hadden...ik voel vanuit de tekst eerder zaal Denotter? Misschien omdat je het daar niet had verwacht? Je kan ook altijd op basis van kostprijs kiezen? (zo hebben wij het gedaan) Ofwel op basis van de uitbaters - bij wie het meest 'geruste' gevoel...
Veel succes!! Je hebt nog even tijd natuurlijk ;-)!
groetjes
|
|
Tania
21-10-2011
|
7-10-2011 7:09:15
Hey Rebecca ,
Elke keer als ik je foto zie heb ik het gevoel dat ik je ergens van ken. Ik wou je een prive berichtje sturen maar dat lukt niet als ik op jou klik bestaat de pagina niet, heel raar want ik die dat soms bij andere bruidjes.
Vanwaar ben jij juist?
Groetjes Tania
|
|
Veronique
16-6-2012
|
7-10-2011 9:42:15
He bruidje in spe, wij hebben Salons Denotter gekozen en tot hier toe loopt de samenwerking schitterend, ik kan met al mijn "domme" vraagjes terecht bij de zaakvoerder en 1 van de bruidjes op het forum is eind september 2011 getrouwd daar en vond het schitterend, ik zie het helemaal zitten
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|