Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

17/09/2011 Verslag + foto's

6-10-2011 21:50:45
Hallo bruidjes en toekomstige bruidjes :-)
Ik ben inmiddels al 19 dagen gelukkig getrouwd (wat vliegt de tijd) Ik heb veel gehad aan het forum en wou daarom niet achterblijven met een (klein) verslagje.
We hebben een prachtige dag gehad, de zon liet zich niet altijd zien maar dat was niet erg. Het is gelukkig droog gebleven!!
Ik ben de avond ervoor, heel traditioneel, bij mijn ouders gaan slapen waar mijn schoonzus ook bleef slapen. Mijn broer ging dan bij mijn toekomstige slapen. Ik heb zalig geslapen die nacht, 's morgens opgestaan om 7 uur en nog gezellig met de hond gaan wandelen. Voelde wel wat vreemd, iedereen stond op voor een gewone zaterdag en voor mij was het zo'n speciale dag en ik liep daar in mijn training met de hond :-)
Om 8 uur bij de kapper, heeft iets langer geduurd dan het proefkapsel, gelukkig had ik nog wat reservetijd ingecalculeerd.
Daarna terug naar huis waar het meisje van de make-up al was aangekomen en die had mijn schoonzus al gemaquilleerd. Daarna was ik aan de beurt, een half uurtje later kwam mijn toekomstige schoonmoeder er ook aan. En dan hup, mijn kleedje in :-) Even stress want de rits ging niet goed dicht. Om elf uur kwam de familie en om half twaalf was het zo ver, mij ventje stond aan de deur. Hij zag er prachtig uit en had ook een prachtige bruidsboeket bij.
Aangekomen aan het gemeentehuis stond er heel veel volk, deed me wel iets dat al die mensen daar voor ons waren.
De ceremonie zelf heeft een half uurtje geduurd, de burgemeester heeft er iets leuks van gemaakt.
Na het gemeentehuis zijn we foto's gaan maken in Leuven. Na de foto's was er nog even tijd om naar huis te gaan.
Om 17 uur naar de feestzaal waar de receptie begon. Om 19.30 uur zijn we met het diner begonnen. Alles was piekfijn in orde, lekker eten en goeie bediening. Mijn broer had een heel mooie en ontroerende speech voorbereidt en samen met mijn schoonzus hadden ze ook nog een spelletje en quiz in mekaar gestoken. Heel leuk allemaal en bracht veel sfeer.
De openingsdans was voor ons een heel romantisch moment (ben blij dat we uiteindelijk toch geen ingestudeerde dans hebben genomen. Daarna is het dansfeest begonnen waar iedereen zich heel goed geamuseerd heeft en om 6.30 uur lagen we pas in ons bedje :-)

Hoe cliché het ook is, die dag vliegt echt voorbij, het was voorbij voor ik het wist. Maar we hebben totaal geen stress gehad, we hebben genoten van elke moment. Mijn kleedje zat supergoed, ik had het nog drie dagen willen aanhouden :-) Ik was bang dat ik moe zou zijn, zere voeten zou hebben, dat mijn sleep in de weg zou zitten bij het dansen, ... En eigenlijk was dat ook allemaal een beetje zo, maar ik was zo gelukkig dat het mij totaal niet kon schelen. Om half drie heb ik mijn teenslippers aangedaan :-) Om 4.30 uur begon ik opeens wel moe te worden maar ik vond dat ik het dan nog lang had volgehouden!! En het lusje voor mijn sleep omhoog te houden hebben we (na heeeel veeeel zoeken) toch nooit gevonden dus dan maar zwieren met mijn gat om die uit de weg te krijgen :-)

Het was echt een prachtige dag, iedereen die we graag zien was erbij en alles is goed verlopen. Ik zou zeggen aan al wie nog moet trouwen: GENIET ERVAN!! Geniet van het moment dat je in je kleed mag stappen en voor één dag een prinses mag zijn, geniet van het moment dat je toekomstige man je komt halen en met tranen in zijn ogen naar je kijkt, geniet van het moment dat al die mensen klappen als je de zaal binnekomt, geniet van de openingsdans die alleen voor jullie bedoeld is, geniet van al die mensen die daar voor jullie zijn.

En hierbij dan ook nog de foto's van onze mooie dag:

Jana
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 31 | Gelezen: 2036

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-10-2011 21:58:21

Oh Jana...zo'n mooi bruidje dat je was!!!
Alles klopte...je jurk, je mooie make-up, je naturelle kapsel...Echt knap!!
Wie was jullie fotograaf? Ik vind het zeer mooie foto's!

Geniet nog maar lekker lang na van je dag!
En leuk om lezen dat enkel voor de wet trouwen, toch ook helemaal top kan zijn (wij ook enkel wet)!

Veel geluk samen!!

groetjes

Sandra

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik6-10-2011 22:13:12

van harten met jullie trouw

en wat zag je er mooi uit jullie straalden gewoon.
als ik zo de foto's zie kan ik bijna niet wachten tot het onze dag is

veel liefde toegewenst

gr francis

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik6-10-2011 22:20:55

Amai, prachtig!!!
Denk dat ik een paar ideetjes ga pikken:)
Ik vond je bruidsboeket heel mooi en ons kleuren thema is paars-wit. Mag ik vragen wie je make up gedaan heeft?

Nog heel veel moois gewenst

Nancy

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik6-10-2011 22:40:05

Dag Jana,

Inderdaad supermooie foto's!!!! Je straalde en zoals al eerder gezegd het plaatje klopte.

Mag ik vragen van welk merk en eventueel welke winkel je kleed komt? Ik vind het prachtig en een zeer romantisch stijl!

Groetjes,
Nellie

inge
15-9-2012
 Meld misbruik6-10-2011 22:48:47

Hey Jana,

net je foto's bekeken, heel mooi kleedje. Het is bij ons nog een jaartje, maar het kriebelt als ik je verslag lees en je foto's bekijk. Super!!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik6-10-2011 23:04:26

één woord: knap!
knappe bruid & bruidegom
knap kapsel, echt mooi zo naturel
knap kleed
knappe foto's
...
zucht, was het mijn dag al maar... ;o)
Proficiat in ieder geval!

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik7-10-2011 0:35:02

Heel mooi kleedje, Jana!
Geniet van jullie 'gehuwde leven' !! ;-)

San

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik7-10-2011 6:51:38

Hallo Jana

Net jouw foto's bekeken, PRACHTIG!
Je straalde echt!
Bedankt voor de goede raad.

Geniet met volle teugen van je getrouwde leven!

Groetjes

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik7-10-2011 7:09:07

Hey Jana,

Wat was jij een prachtige bruid!
Super mooi kleedje ook.
Je straalt echt op de foto's.

Geniet er nog van!

groetjes

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik7-10-2011 8:31:21

Hey Jana,

Wilde je een privé-berichtje sturen maar is mij niet gelukt, dus doe ik het dan maar via deze weg :)

Ik zie dat jullie als shootlocaties de kruidtuin en het begijnhof in Leuven hadden.

Waar hebben jullie je geparkeerd en zijn jullie te voet van de kruidtuin naar het begijnhof geweest?

Hoeveel tijd nam de fotoshoot in beslag?

groetjes,
Elien

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik7-10-2011 8:32:51

Leuk verslagje en super mooie foto's trouwens!!!

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik7-10-2011 8:55:20

Prachtig!!!!

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik7-10-2011 9:03:05

Heel mooie foto's. Jammer dat het allemaal zo snel voorbij is hé...

Geniet nog van het getrouwde leventje en koester de herinneringen aan jullie mooie dag.

Annelies
10-9-2011
 Meld misbruik7-10-2011 9:54:21

Hey,

Mooie foto's ! En prachtig kleed ! Ik ben een weekje voor jou getrouwd en ik had hetzelfde kleed ! Mn rits ging ook moeilijk toe ! Was ook een beetje stress !
Jij hebt je kleedje ook laten aanpassen !

Het is inderdaad cliché maar het is inderdaad heel snel voorbij !

Geniet er nog van !

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik7-10-2011 11:32:27

Hey Jana,

het was echt een heeel mooi kleedje :-) ook je kapsel was tof, mooi natuurlijk...

Groetjes

En geniet van het gehuwde leven

Tabita

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik7-10-2011 11:51:41

hey jana,
eerst en vooral wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijk !
prachtige fotokes hoor
je zag er prachtig uit met je jurk een heel mooie jurk trouwens ,
je kapsel was ook mooi
ik wens jullie nog heel veel geluk toe samen
geniet er nog maar wat van
grtz nanske

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik7-10-2011 12:54:59

Hey,

Super! Heel veel geluk samen en geniet nog vollop na!

Veel groetjes Ellen

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik7-10-2011 13:16:23

Bedankt iedereen!!
Mijn kleedje is de Matisse van Rembo Styling, gekocht bij Maxim's couture in Aarschot (waar ik trouwens heel tevreden over was!!!)
Make-up is gedaan door Barbara Poedts uit Haacht, en die doet dat super!
Fotograaf was een vriend van ons die hobbyfotograaf is en dus helemaal niet duur was in vergelijking met andere fotografen maar die wel heel mooi werk levert! Wie graag zijn gegevens heeft mag me een persoonlijk bericht sturen.

Elien
15-6-2019
 Meld misbruik7-10-2011 13:39:00

Jana,
Ik zie dat je mij een privé-berichtje hebt gestuurd, maar ik kan het jammer genoeg niet openen.

Kan je je berichtje versturen naar volgend emailadres:
elienverloy@hotmail.com

Bedankt!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik7-10-2011 15:51:13

wauw! prachtig trouwkoppel!!! zo'n mooie foto's!!!
waar zijn die buitenfoto's juist getrokken? want echt een hele mooie plaats!!!
van harte proficiat en nog veel geluk samen x

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik7-10-2011 19:32:13

Alles zag er erg mooi uit, je bruidsboeket, de ringen, de jurk, je man zn kostuum,.. Alles tot in de puntjes!

Ik vond dat alles er af uitzag! Jullie straalden en genoten duidelijk van jullie dag :-)
Nog veeeel geluk samen en dikke proficiat!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-10-2011 9:41:32

Spijtig ik kan het niet openen!!! Maar geniet er maar van!!!

Nadine
19-5-2012
 Meld misbruik8-10-2011 16:03:02

Het zijn echt mooie foto's, en jullie zagen er fantastisch uit ...
Ik ga binnenkort opzoek naar een trouwkleed en vind jouw kleed de genre dat ik zoek ... En jullie ringen vinden wij ook echt schoon, mag ik weten waar jullie ze gaan kopen zijn ... Ik wens jullie nog veel geluk ...

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik8-10-2011 17:02:58

Mijn kleedje is van Rembo styling, ze hebben elk jaar in hun collectie wel van die romantische kleedjes. Onze ringen komen van bij Fede Di Oro

Nadine
19-5-2012
 Meld misbruik8-10-2011 18:55:36

Bedankt voor de tips, ik ga dit even opzoeken op internet

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik10-10-2011 12:01:24

Hoi Jana,

Allereerst een hele dikke proficiat met jullie huwelijk.
Ik zal hier nog eens in herhaling vallen :
de foto's zijn gewoon WAAUW!!! Echt top.
Jullie straalden echt. Ik ben megafan van je boeketje, je prachtige kapsel en je jurk.
Jullie zagen er echt super ontspannen uit.

ik wens jullie een prachtige toekomst toe en bedankt voor het verslagje en je foto's:-)
Ik begin nu nog meer te dromen van mijn grote dag:-)

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik10-10-2011 13:34:55

Fijn om de foto's te zien! Ik had hetzelfde kleedje! Droeg het wel op de andere manier (zo rond de nek),
ja, geen gemakkelijk kleedje om vast te maken en mee te dansen hé!

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik10-10-2011 20:31:19

Een dikke proficiat gewenst! Het zijn inderdaad hele mooie foto's! Geniet nog van de wittebroodsweken hé!
Groetjes

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik10-10-2011 20:37:33

Hey,

heb nog een vraagje hoelaat zijn jullie precies getrouwd voor de wet? en wat hebben jullie gedaan met de familie in de tijd tussen de foto's en naar de feestzaal gaan? Ik trouw ook enkel voor de wet zit een beetje met de schrik dat m'n dag niet gevuld zal geraken!
Alvast bedankt
groetjes

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik10-10-2011 21:26:04

Wij zijn om half één 's middags voor de wet getrouwd. Daarna zijn wij foto's gaan maken en is de familie gewoon naar huis gegaan. Bij ons woonde de familie wel dicht bij het gemeentehuis.
Ik heb ook al gehoord dat er ouders zijn die intussen een receptie doen voor de familie.

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 22:03:05

Ik kan de foto's gelijk niet bekijken... En ben natuurlijk héél benieuwd hoor... :-)
Zeker na al die leuke commentaren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info