Terug naar overzicht
wij hebben als ceremoniemeester erwin appelen uit tielt winge, de dag zelf krijgen we wel één van zijn helpers want zelf kon hij niet meer. onze limousine is daar meteen bij x
Hey KimWij hadden Pierre Loncin uit Berchem.Super ceremoniemeester.Goed gevoel voor humor, heel professioneel en stelt je van het eerste moment gerust, + heel goed van prijs.Hier is zijn site:http://www.ceremonie-loncin.be/Veel succes nog!!groetjes
Hey, Wij hebben uiteindelijk Pierre Loncin gecontacteerd. Moeten nog een afspraak met hem maken. Eerste indruk lijkt me wel goed. Nu nog even afwachten. Hij was nog vrij, dus dat is al positief.
Hey Kim,ga je zeker geen spijt van krijgen!! Super man echt waar!!! Hij gaat je op de dag zelf zo geruststellen. Veel succes nog!!groetjes
Bedankt voor de tip Tamara. Hebben dit weekend een afspraak gehad en meteen vastgelegd. Was echt aangenaam. Voel me al meteen wat geruster :)
Graag gedaan Kim.Had er ook direct zo'n geruststellend gevoel bij, daarom raad ik iedereen hem aan!! :)Nog veel succes met de verdere voorbereidingen :)groetjes