TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rivolino
10-11-2012
|
7-10-2011 19:51:07
Salons Rembrandt te Vichte Lindenhof te Deerlijk Leieburct te Sint Eloois Vijve Ter Torre te Waregem ...
|
|
Elfie
27-10-2012
|
7-10-2011 22:16:17
Huis van Wonterghem of in maelstede - kuurne
|
|
Tiny
12-7-2014
|
8-10-2011 0:33:20
is misschien beetje andere richting uit maar een zeer mooie locatie enzo.. Regency in Avelgem! Te lande in Tiegem de rest werd al genoemt door Rivolino :)
|
|
Stefanie
7-7-2012
|
8-10-2011 10:12:36
Kasteel Blauwhuis in Izegem ? Daar ligt een heel mooi park achter
Ofwel (maar ook duurder) Villa Marquette in Marke ?
Alvast nog veel succes! :)
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
8-10-2011 11:04:50
Zelf trouwden we in het Klokhof in Marke, daar is wel wat tuin bij, maar ik weet natuurlijk niet hoe groot jullie die willen.
Maelstede in Kuurne zal voor jullie dan wel niet in aanmerking komen denk ik, daar is weinig groen bij.
Ik zal nog enkele zalen opsommen die we hebben bezocht of van plan waren te bezoeken, maar ik weet niet zeker welke voldoende tuin zouden hebben, alleen een idee geven: - Cofar in Roeselare: daar is wel wat tuin bij achteraan de zaal - Cortina in Wevelgem: weinig tuin - Kasteel d'Aertrycke in Torhout: veel 'tuin' natuurlijk - maar dat ligt al een stuk buiten de gewenste regio - Alta Ripa in Avelgem: geen idee - Vossenberg in Hooglede: geen idee, maar wel een mooie nieuwe zaal sinds deze zomer - Carlton in Marke: weinig tuin - Goed ten Houte in Kortrijk: geen idee - Lindenhof in Deerlijk: geen idee - Ter Eeste in Roeselare: geen tuin - Blauwhuys in Izegem: wel redelijk wat groen
De prijzen, dat is moeilijk samen te vatten, want die zijn heel uiteenlopend, ook per zaal afhankelijk van welke formule je kiest...
Succes met de zoektocht!
|
|
Maaike
28-4-2012
|
8-10-2011 12:18:30
Ik wil nog 1 suggestie aandragen: Gravenhof in Torhout. Hier hebben wij gereserveerd en heb je de mogelijkheid om in de tuin te trouwen. Hebben meerdere (prachtige) zalen; een orangerie; ook een groot terras voor eventueel receptie buiten met mooi weer. En de gastvrouw is zeer zeer ervaren en vriendelijk ! Wij zijn; in ieder geval; erg blij dat wij hier ons feest zullen houden. Veel foto's van de zaal kun je ook op hun website vinden (incl. van de tuin).
(Wou enkel nog meedelen: Als je de cofar in roeselare wil kiezen... Daar is een paar weken geleden heel veel schade aan toegebracht door vandalen; dus ik weet niet in hoeverre ze nu nog bruiloften aannemen vooraleer alles weer hersteld is.... Maar wellicht kun je daar makkelijker voor bellen dan. )
|
|
Ellen
5-5-2012
|
8-10-2011 18:12:02
Salons Ten Boogaerde in Kortemark heeft ook een tuin, vriendelijke gastvrouw... Zaal kan tot max 280pers.
groetjes!
|
|
Giovanni
14-4-2018
|
8-10-2011 20:57:31
Wauw!! Alvast allemaal bedankt voor de info. Kga dit direct eens bekijken op hun site's.
Thnx allemaal :-)
|
|
Virginie
3-9-2011
|
9-10-2011 11:31:36
Wij zijn op 3/09/2011 getrouwd in het Vijverhof in Wevelgem. Je hebt er 2 trouwzalen. Mooie locatie, lekker eten, goeie bediening. Ze komen tot 3x toe opdienen. Niemand gaat dus met honger van tafel. Qua prijs: ok, hadden meer verwacht. Wij hebben zelf met bootje mogen varen (super foto's) Een goed team en de bazin is écht iemand waar je kan op rekenen. Heb je vragen mag je hen altlijd contacteren. Op onze feest zelf kwam ze ons constant geruststellen... Ik vind het een échte aanrader! Veel plezier met de zoektocht!
|
|
inge
15-9-2012
|
15-10-2011 8:38:03
Hallo,
wij zijn naar leieburcht geweest, heel mooie tuin rembrandt ook bezocht, ook mooie tuin, ook mooie zaal ik ben van waregem, maar we wonen in nazareth, wij trouwen in mantovani in oudenaarde, ook mooie tuin en heel vriendelijk en mooie zaal
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|