Terug naar overzicht
Heb ook al mensen geweten die met de stof van hun kleed een doopkleedje voor hun kindje(s) laten maken. Maar dan is je kleed natuurlijk wel kapot...Mijn kleed komt nog jaarlijks uit de kast, als we met mijn eerste leerjaar op kasteelklassen gaan! :p Dé ideale prinsessenjurk!
zo als veronique al melde een doopkleedje van maken op mijn moeder had suikerbonen zakjes ervan gemaakt maar dan deel je eigenlijk je kleed zomaar weg terwijl er vele dit nadien zomaar weggooien dus vind ik dat langs een kant wel jammer....hopen dat jullie een dochtertje zulle krijgen en dit later hopelijk mooi genoeg vind voor haar eventueel grote dag ;-)grtz x
Wij hebben volgende zomer nog een fotoshoot maar ik ben er over aan het nadenken om het nadien te laten korter maken zodat het een chique zomer/galajurk wordt en dan met de overschot van het kleed (superlange sleep) een doopkleedje maken en evt kussenslopen (wij zijn bezig met ons nieuw huis dus zoiets zou ook wel leuk zijn). Voor mensen die dit nog zouden willen doen, ik heb al eens geinformeerd bij November Styling en zij zouden dit wel willen doen
hey je kan hem ook laten inlijsten heb ik ook eens gezien.
google even naar "trash the dress" grtz discovideo.be
Het zou leuk zijn om elk jaar op jullie trouwdag deze nog eens aan te doen en samen met je man een gezellig dineetje bij jullie thuis houden.'t Is misschien een stom idee, maar zo komt deze elk jaar nog eens uit de kast en herbeleef je de mooie dag nog eens :-)
ik denk dat ik voor een 'trash the dress' ga (zoek idd maar eens op google)levert echt super foto's op, je hebt een leuke dag, en je kan het nog naar de droogkuis doen. Ik heb al gehoord dat als je er vb niet mee in bomen gaat klimmen, de meeste jurken er nog redelijk mooi terug uitkomen, dan kan je nog zorgen voor een doopkleedje of kussentjes of ...