Terug naar overzicht
The first, the last, my everything van Barry White :-)
Only the strong survive - Billy Paul
Wij gaan ook voor een discoswing (al moet ik nog wel zien of dat haalbaar is met mijn jurk...)We denken momenteel aan "Accidentally in love" van Counting Crows...
Ik denk dat je gewoon beter even google raadpleegt, zonder hier te moeten wachten op een antwoordje, zo kun je direct een hoop disco-sounds zelf beluisteren. Het moet tenslotte een track zijn die waarbij jullie zelf dat goed gevoel bij krijgen.grtz discovideo.be
Hey opnieuw,Inderdaad veel disco-sounds, en we dansen zelf ook al. Het probleem is dat de tekst toch ook een zekere inhoud moet hebben. Maar de suggesties hier zijn zeer welkom geweest.Groetjes.
Dag Annelies!Zelf vind ik "When the rain begins to fall van Jermaine Jackson & Pia Zadora" een zeer leuk nummer met een toepasselijke tekst! Mocht mijn kleed het toegelaten hebben, dan was dit een kanshebber geweest, maar helaas! Veel succes met de zoektocht!x
Een hedendaags nummer dat qua tempo en tekst zeker kans maakt:Il Nous Faut [Elisa Tovati & Tom Dice].Met een trouwkleed dansen is niet altijd zo evident, daarom zou ik een swingnummer nemen dat zeker niet overdreven snel is. Het is trouwens een sympathieke tekst.Recent heb ik het reeds als openingsdans gehad.PS: oefen eens met je trouwkleed: dit kan verrassingen vermijden.GroetenThierry, Discobar Imagine Musicwww.trouwfuif.com