Terug naar overzicht
Hallo KellyMet de fotolocatie kan ik u wel helpen: Cmine in Genk of de mijnen in Winterslag.Gaat mss ook een fotolocatie worden voor ons... is wel niet echt in de natuur.Dit zijn oude gebouwen en vind je veel "restanten" in terug.Als je natuur wilt: de molenvijvers is een optie.ivm de bruidstaart: normaal gezien wel, wij willen dat ook doen (een aparte nemen) en de eigenares van de zaak laat ons dit toe.Succes ermee!
bedankt voor de info Tiziana. Gaat jullie feest ook in de Elysee door?Ik ga zeker eens kijken aan de mijngebouwen, heb er al veel over gehoord maar nog nooit gezien...
Wij zijn voor onze foto's naar de mijn in Waterschei geweest. Moesten wel 50 euro betalen maar had ik er graag voor over. Na een tegenslag met m'n ritssluiting op onze grote dag zijn we nog een keer terug moeten gaan. En moet zeggen vind onze foto's echt schitterend mooi... Dus misschien een aanarader voor jullie?! als je mooi weer hebt kun je hier ook buiten... voor het gebouw enzo zijn ook mooie foto's te maken...
HalloEen mooie fotolocatie is het domein Bokrijk!!Succes!!