Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Allerhande vraagjes...

8-10-2011 20:36:06
Hey ladies,

Ondertussen hebben we onze fotograaf gekozen en zijn we nog op zoek naar een geschikte fotolocatie. We wonen in Maasmechelen en ons feest zal doorgaan in Genk. We zoeken dus een locatie die tussen of in de buurt van deze 2 plaatsen ligt. Ik hou enorm van oude gebouwen of restanten ervan, bogen, en dit alles in de natuur (bloemen, bomen, water,...). Heeft er iemand een idee waar we hiervoor terecht kunnen?

Ons feest zal doorgaan in feestzalen Elysee. We zullen alles in buffetvorm nemen, dus ook een dessertenbuffet. Een collega van mij heeft voorgesteld om een bruidstaart te maken, zou dit kunnen? Ik bedoel, zou dit aanvaardbaar zijn voor de feestzaal?

Ook had ik graag enkele reacties gehoord op de vieringen van rent a priest. We zijn namelijk nog steeds aan het twijfelen of en waar we dit dan zouden doen...

En dan tot slot nog even een vraagje voor de bruidjes die hun kleedje bij Youniek in Turnhout hebben gekocht, waren jullie tevreden? Hoe was de service en de kwaliteit van je kleedje? Tot hiertoe vind ik ze daar in ieder geval heel vriendelijk!

Alvast bedankt voor jullie goede raad!!
Xx
Kelly

Kelly
8-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 571

tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik9-10-2011 8:39:17

Hallo Kelly

Met de fotolocatie kan ik u wel helpen: Cmine in Genk of de mijnen in Winterslag.
Gaat mss ook een fotolocatie worden voor ons... is wel niet echt in de natuur.
Dit zijn oude gebouwen en vind je veel "restanten" in terug.
Als je natuur wilt: de molenvijvers is een optie.

ivm de bruidstaart: normaal gezien wel, wij willen dat ook doen (een aparte nemen) en de eigenares van de zaak laat ons dit toe.

Succes ermee!

Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik9-10-2011 14:41:29

bedankt voor de info Tiziana. Gaat jullie feest ook in de Elysee door?
Ik ga zeker eens kijken aan de mijngebouwen, heb er al veel over gehoord maar nog nooit gezien...

Roosje
22-7-2011
 Meld misbruik9-10-2011 16:48:37

Wij zijn voor onze foto's naar de mijn in Waterschei geweest. Moesten wel 50 euro betalen maar had ik er graag voor over. Na een tegenslag met m'n ritssluiting op onze grote dag zijn we nog een keer terug moeten gaan. En moet zeggen vind onze foto's echt schitterend mooi... Dus misschien een aanarader voor jullie?!
als je mooi weer hebt kun je hier ook buiten... voor het gebouw enzo zijn ook mooie foto's te maken...

joris
25-8-2012
 Meld misbruik9-10-2011 22:59:42

Hallo

Een mooie fotolocatie is het domein Bokrijk!!

Succes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...