Terug naar overzicht
het moet niet, maar er gaan er wel een aantal zijn die je vies aankijken als je het niet doet en als er op dat moment een klant is gaan die sowieso voor.Ik weet juist bij jagre werken ze niet op afspraak.
Bij de meesten staat dat op hun website vermeld. Het is ook leuker voor jezelf dat je eerst even belt voor een afspraak, dat je daar niet voor niets staat als er nog mensen zijn om te passen en die wél een afspraak hebben.
Bij Jagre hoeft het niet:). Daar werken ze zelf niet met afspraken, zoals Sara ook al zei. Een afspraak maken is wel het beste denk ik. Dan trekken ze echt tijd voor je uit. Veel pasplezier:)!
Ik vond het zelf leuker dat ik een afspraak had omdat je dan zeker bent dat ze tijd voor je hebben en dat er daar niet nog 5 anderen in de winkel staan te wachten. Ik wou echt rustig mijn kleed kunnen uitkiezen.
Hallo Lien, bij Het Bruidsparadijs in Merksem vragen we inderdaad om op voorhand even een afspraak te maken. Zodoende kunnen we voor jou en je gezelschap de nodige tijd uittrekken die nodig is voor het passen en uitzoeken van jouw droom-bruidsjurk. Een passessie duurt bij ons dan ook zo'n 2 à 2,5u of 3u, afhankelijk van het tijdstip dat je een afspraak hebt. In de week is het uiteraard altijd veel rustiger dan op zaterdag. Indien je in Het Bruidsparadijs eens een kijkje wil komen nemen, laat je 't me maar weten, dan geef ik je een vrijblijvende afspraak!Nog heel veel succes in je zoektocht naar jouw droomjurk!Maritawww.bruidsparadijs.be
www.boetieklief.be is iedere zondag open van 13u tot 17u Nu - 10% kortingen tot einde november op de nwe collecties ook www.bruidsmodehasselt.be geeft kortingen - 10% enkel op afspraak