Nu Online
Momenteel zijn er 408 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tiger lily juwelen

9-10-2011 10:35:50
Hallo

ik heb supermooie juwelen en haaraccessoires gevonden op website www.tigerlilyjewelry.com, een US website.

Ik zou daar supergraag op bestellen, maar weet niet of het lukt en of het te vertrouwen valt.
Iemand al iets op deze website besteld?

groetjes

tiziana
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 852

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik9-10-2011 12:34:46

ze maken alleszins reclame op een van de grootste USA-wedding-websites (STyle me pretty) dus ik denk wel dat het te vertrouwen is.
Let wel op : je betaalt meestal nog een hoop extra aan douane en verzendkosten, dus dat moet je wel bijtellen

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik9-10-2011 15:31:00

voila ik wou net hetzelfde zeggen, wij hebben onze enveloppen in Amerika besteld en er kwam zo maar even 72 euro douanekosten bij!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik9-10-2011 20:45:25

Misschien kan je eens googlen op Britse of Duitse juwelensites, dan betaal je veel minder kosten aangezien je binnen Europa blijft...
of misschien vind je iets op www.lemony.nu/, das Nederlands :)
als je van veel bling bling houdt, kan je ook altijd eens in Marokkaanse of Turkse bruidswinkels gaan kijken (vaak spotgoedkoop en toch niet kitscherig)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...