Terug naar overzicht
Ik ben er in juni dit jaar naar een feest geweest van een heel goeie vriendin, en qua 'kwantiteit' moet ik zeggen dat het voor mij wel voldoende was, uiteraard kan een man meer eten dan een vrouw, en kan ik me mss best voorstellen dat er sommige mannen toch ook nog honger hadden.MAAR....blijkbaar is het wel mogelijk (mits betaling supplement) dat ze een 2de keer rondkomen met soep en hoofdgerecht, en na dit zou het toch al moeten lukken dat er iemand nog honger heeft...Wat mij vooral ZWAAR tegengevallen is was de hygiene in de zaal....:-(Wij zijn daar smen mt het koppel reeds om 17u toegekomen en hebben alles meegemaakt van 1st en 2de erceptie, diner, dessert, avondfeest,maar na de 1ste receptie was ht toiletpapier in de toiletten reeds op (dit is van een ganse avond niet bijgevuld geweest)...De vuilbakjes puilden uit en de toiletten kunnen na 2 recepties toch al eens een opfrisbeurt gebruiken dit alles gebeurde niet...Maar HET ERGSTE vond ik de dode vliegen bij ons op tafel :-(Wij zaten aan tafel achteraan rechts, wel een mooi stuk van de zaal, heel kort bij de toog, met achter ons een venster (die niet openkon) vol ben spinnewebben en dode vliegen op de vensterbank...Waarschijnlijk hadden ze kort voor de feest verdelger gespoten, want het was echt abnormaal hoeveel dode vliegen dar lagen op en rond de tafel, maar dan nog,mijn eetlust was snel over toen ik dat zag...Wij zijn daar dan ook nit meer gaan kijken toen we in augustus onze zoektocht gestart hebben naar ons droomzaal....Ik had genoeg gezien...:-(Toch nog veel succesAnnelies