Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums huren bij Style Tailor

9-10-2011 15:00:38
Hallo,

Ik wou jullie dit berichtje toch niet onthouden: wij hebben een beetje rondgekeken om betaalbare en mooie kostuums te vinden voor de mannen van de suite (13 in het totaal...). Hierbij waren we terecht gekomen bij Style Tailor waar we op een relatief modern model gevallen waren (en niet de begrafeniskostuums die je al eens elders vindt)...,

We hadden 10 mannen, en dan 3 "jongens" tussen 13 en 17 jaar.

Dat werd dus een heel geregel en georganiseer om elke keer te gaan passen met een delegatie enzoverder. Op zich allemaal geen probleem, maar voor de mensen van Style Tailor blijkbaar elke keer te veel moeite of weet ik veel. Elke keer dat iemand belde om een afspraak te maken was aan de andere kant van de lijn een hoop gezucht en gedoe te horen. Uiteindelijk was het altijd moeilijk, maar ging het altijd wel. Na verloop van tijd begon de situatie echter echt wel uit de hand te lopen.

Twee voorbeelden:
- Mijn broer moest nog twee weken voor de grote dag gaan passen. Hij belt voor vertrek thuis dat hij eraan komt en krijgt als antwoord: "ja je kan vertrekken, de winkel zal open zijn vanaf 11h maar het kan zijn dat het 5 minuutjes later wordt...". Uiteindelijk is de winkel om 13h!!! open gegaan, mijn broer stond 2 uur voor de deur! en dat terwijl hij eigelijk al weer aan het werk moest geweest zijn.
- Mijn moeder had gepland de kostuums af te halen op de donderdag voordien (zoals al lang van te voren afgesproken). Weerom, officieel is de winkel open vanaf 11h, dus belt ze op vanaf 11h om te kijken of alles ok is. Ze krijgt geen antwoord aan de telefoon voor 13h, wanneer de boodschap luidt: je kan ze pas binnen een paar uur komen halen want ze zijn nog niet allemaal klaar...

Maar dan de grootste ramp: alle kostuums zijn afgehaald, en wat blijkt: de helft is echt slecht aangepast!!!!! Van de jongens zijn de pijpen en mouwen tot 10cm!!!! te kort!!!, ze zijn dan al zo klein, ze hebben echt zwaar overdreven!!! Daarvoor zijn wij dus verschillende keren op en af gereden om iedereen op te meten etc, en t is niet dat die broers in 2 weken 10 cm groeien!. Wij dus maar zelf is zeven haasten nog wat naden eruit gehaald en verzet, maar ik kan u zeggen, dat verwacht je niet als je ongeveer 70 euro per kostuum betaalt!!!

Onze conclusie is dus devolgende:
- Het personeel is nooit vriendelijk (niet in Mechelen, en niet in Aalst), elke moeite is er een te veel, je krijgt altijd een hoop gezucht en gezaag...
- Je kan uren bellen en op de stoep staan wachten..
- Het eindresultaat was schrijnend en absoluut niet professioneel...

Ik hoop dat wij gewoon pech hebben gehad maar wou dit niet onthouden. Iedereen wilt er stralend uitzien op de grote dag, en dat geldt evengoed voor een jongen van 15 jaar, die staat daar ook niet graag met een drie kwart broek ...

Het is dus misschien de moeite waard om ergens anders net iets meer te betalen.

Veel succes ermee!

tine
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1424

kim
7-7-2012
 Meld misbruik9-10-2011 17:45:17

Amai, 'leuk' dat je dit berichtje post, want wij waren ook van plan om bij Style Tailors in Mechelen te gaan.
Nu is er wel eentje in Brasschaat ook en onze suite is wel wat kleiner, dus zullen we daar wel is een kijkje gaan nemen ipv in Mechelen.

Toch wel spijtig dat jullie dit hebben moeten meemaken,
dit is absoluut niet klantvriendelijk!

Hopelijk is alles toch nog goed gekomen met de kledij!

Sofie
30-4-2011
 Meld misbruik10-10-2011 8:14:28

Kim,
zeker in Brasschaat gaan kijken, die mevrouw is ongelooflijk vriendelijk, en zal het onderste uit de kan halen om alles en iedereen te helpen!
bij ons heeft de suite ( 10 man ) daar ook hun kostuurm gehuurd, en mijn man heeft zijn kostuum daar gekocht!

alles is super verlopen, en we hebben absoluut geen spijt dat we dit daar hebben gedaan!
voor ons een echte aanrader!!!

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 10:13:43

Wij huren ook in Brasschaat en nog geen enkel probleem ondervonden!

Jessica
16-7-2011
 Meld misbruik10-10-2011 13:49:07

Mijn man heeft zijn kostuum ook in Brasschaat gekocht. En daar was hij super tevreden van de service.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 18:22:25

Wij twijfelden om bij Style Tailors te Aalst of Herenmode De Waele in Sint-Niklaas te gaan. Gelukkige hebben wij voor De Waele gekozen, de service hier was perfect!! Een echte aanrader! Bij Style Tailors zijn we eerst geweest, maar daar hadden wij geen goede eerste indruk. De man die ons hielp kwam niet professioneel over en uit zijn mond kwam een opvallende alcoholgeur De volgende week zijn we langs gegaan bij De Waele in Sint-Niklaas en onze keuze was snel gemaakt! De kostuums waren een 10 € duurder, maar de kwaliteit en keuze was opmerkelijk beter.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...