Terug naar overzicht
hey geniet er van ik heb die van mijn gisteren gevonden mvg francis
precies heel veel bruidjes die hun kleedje hebben gevonden deze week :DAllemaal nog veel succes!
ja idd en onze trouw datums ligen ook dicht bij elkaar mvg francis
Super!!!Ik heb men kleedje vorige woensdag ook gevonden...topweek dus :-)!!groetjes
Hehe, ik heb vrijdag mn kleedje gevonden! Wat een zalig gevoel he! Mijn papa was ook mee, hij vroeg zelf of hij mee mocht! Vond ik wel super, hij is altijd zooo eerlijk, toch heel anders dan dat mama's en vriendinnen eerlijk zijn. In de bruidswinkel zeiden ze wel dat het niet zo gewoonlijk is dat er mannen mee zijn :)! Nu nog aftellen tot ik mn droomkleedje nog eens aanmag...
Geweldig voor jou hoor!Ik vind het helemaal niet raar dat je je papa hebt meegenomen WANT mannen zijn altijd eerlijk!! Achteraf had ik spijt dat ik hem er ook niet heb bijgevraagd, want mijn papa heeft een goeie smaak.Geniet nog van de voorbereidingen!
Wat zijn de prijzen bij Linx?
Wat leuk voor jou dat je je droomkleedje gevonden hebt! Heb hem ook gevonden zaterdag! Dat gevoel is niet te beschrijven, je loopt echt in de wolken hé!!Groetjesx
de prijzen variëren volgens de verkoopster tussen 1000 en 2500 euro maar elke cent waard... Alee toekomstige bruidjes die nog een kleedje moeten zoeken neem een man mee naar de bruidswinkel! :D geeft toch iets speciaals :D