Terug naar overzicht
Hallo,Wij gebruikten de feestviltjes op ons huwelijk. Ik vind het persoonlijk ( nu na ons huwelijk ) geen zo'n goed idee. De meeste mensen snappen echt niet wat de bedoeling daarvan is, en er worden dan ook eindeloos veel nutteloze dingen op geschreven...Ik zou dit zeker niet meer opnieuw doen, want wij hebben heel wat kaartjes over, en de meeste die we dan ingevuld kregen waren dan ook zo nutteloos beschreven ...Enkele mensen namen het dan wel weer o serieus, maarja ..... Jammer van al die nutteloze dingen dan hé.Groetjes
Wij hadden ze ook! :)Wij hebben er wel veel leuke terug gekregen! :)Ik vind het een leuk aandenken :)
Hey,Thx voor de reacties.Hebben nog tijd om er over te beslissen hé.Ik vind zo'n praatpaal ook wel leuk maar vraag me dan af of het ook niet vol staat met onnozelheden lol want uiteindelijk betaal je er toch wel wat geld voor...Grts,Mieke
Ben zelf op een huwelijk geweest met een praatpaal en dat koppel is toch laaiend enthousiast. Daarom hebben wij er nu zelf ook eentje besteld!
Hoi Mieke, Wij hadden geen feestviltjes maar memo-blokjes waar we onze naam op lieten drukken bij vistaprint en de bedoeling was om daar iets op te schrijven en op een prikbord te hangen. Er werden wel leuke berichtjes achtergelaten, maar mensen gebruikte dit ook om muziek aan te vragen. Was wel zonde van het geld natuurlijk...Wij hadden ook een praatpaal en dat is toch wel leuk! We hadden 48 filmpjes en daar zaten inderdaad ook onnozelheden tussen (wat wij dan weer wel leuk vonden). Maar er zaten ook ontroerende filmpjes bij, dus we hebben bij het bekijken gelachen en af en toe een traan weggepinkt ;) Als ik opnieuw moest kiezen tussen tekstjes of praatpaal zou ik enkel voor de praatpaal gaan.Succes!Groetjes,Cindy
Hallo Mieke,Wij hadden de praatpaal touch op onze trouw! E zijn daar echt heel tevreden over geweest en hebben vrijdag onze dvd al gekregen! Wij zaten aan 138 opnames en hebben anderhalf uur film en vonden het eindresultaat echt prachtig!Er Staan veel onnozele dingen op, maar ook dat is eigenlijk echt wel tof om te zien, hoe ze zich amuseren op jullie trouw!
hey Kimberley, zaten er al vragen bij die praatpaal touch? of kregen de mensen carte blanche?groetjes
Hey,Ga toch eens zien dan voor die praatpaal. Lijkt me inderdaad dan leuker dan die kaartjes... En je kan het nog steeds keer bekijken :).Grts,Mieke
hey, wij hadden ook een praatpaal en hebben ons ziek gelachen met de reacties van de mensenzeker doengr nancy
Beste (aanstaande) bruidjes en bruidegommen,Het doet me een groot plezier dat er zoveel enthousiasme is over DE PRAATPAAL en Het Feestviltje. Bij het creëren van mijn 'concepten' probeer ik altijd aan de 2 volgende voorwaarden te voldoen: het moet plezant zijn TIJDENS jullie huwelijksdag en moet een mooie herinnering zijn NA jullie huwelijksdag. En naar ik hoor (en lees) lukt dit in de meeste gevallen heel erg goed.Uiteraard is er hier en daar een feest waar deze concepten iets minder succes hebben, maar denk daarvoor op voorhand goed na of jullie gasten liever iets schrijven (Feestviltje), inspreken (PRAATPAAL) of foto's nemen (FEESTCAMERAADJES of FLITSPAAL).Er is voor iedereen dus wat wils, maar je overweegt op voorhand dus best eens goed wat op jullie feest het meeste succes zal hebben.Ik wens jullie nog veel succes met alle voorbereidingen!Vriendelijke groeten,Joost Denolf