Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het feestviltje

9-10-2011 15:16:47
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de feestviltjes?
Vind het wel leuk idee maar vraag me af of een praatpaal dan niet leuker is...

Grts,
Mieke

Mieke
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1932

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik9-10-2011 17:36:47

Hallo,

Wij gebruikten de feestviltjes op ons huwelijk. Ik vind het persoonlijk ( nu na ons huwelijk ) geen zo'n goed idee. De meeste mensen snappen echt niet wat de bedoeling daarvan is, en er worden dan ook eindeloos veel nutteloze dingen op geschreven...

Ik zou dit zeker niet meer opnieuw doen, want wij hebben heel wat kaartjes over, en de meeste die we dan ingevuld kregen waren dan ook zo nutteloos beschreven ...

Enkele mensen namen het dan wel weer o serieus, maarja ..... Jammer van al die nutteloze dingen dan hé.

Groetjes

Sara
10-9-2011
 Meld misbruik9-10-2011 18:16:24

Wij hadden ze ook! :)
Wij hebben er wel veel leuke terug gekregen! :)
Ik vind het een leuk aandenken :)

Mieke
12-5-2012
 Meld misbruik9-10-2011 22:03:29

Hey,

Thx voor de reacties.
Hebben nog tijd om er over te beslissen hé.
Ik vind zo'n praatpaal ook wel leuk maar vraag me dan af of het ook niet vol staat met onnozelheden lol want uiteindelijk betaal je er toch wel wat geld voor...

Grts,
Mieke

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik9-10-2011 22:13:27

Ben zelf op een huwelijk geweest met een praatpaal en dat koppel is toch laaiend enthousiast. Daarom hebben wij er nu zelf ook eentje besteld!

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik9-10-2011 22:23:28

Hoi Mieke,

Wij hadden geen feestviltjes maar memo-blokjes waar we onze naam op lieten drukken bij vistaprint en de bedoeling was om daar iets op te schrijven en op een prikbord te hangen. Er werden wel leuke berichtjes achtergelaten, maar mensen gebruikte dit ook om muziek aan te vragen. Was wel zonde van het geld natuurlijk...
Wij hadden ook een praatpaal en dat is toch wel leuk! We hadden 48 filmpjes en daar zaten inderdaad ook onnozelheden tussen (wat wij dan weer wel leuk vonden). Maar er zaten ook ontroerende filmpjes bij, dus we hebben bij het bekijken gelachen en af en toe een traan weggepinkt ;) Als ik opnieuw moest kiezen tussen tekstjes of praatpaal zou ik enkel voor de praatpaal gaan.
Succes!
Groetjes,
Cindy

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 7:12:25

Hallo Mieke,

Wij hadden de praatpaal touch op onze trouw! E zijn daar echt heel tevreden over geweest en hebben vrijdag onze dvd al gekregen! Wij zaten aan 138 opnames en hebben anderhalf uur film en vonden het eindresultaat echt prachtig!
Er Staan veel onnozele dingen op, maar ook dat is eigenlijk echt wel tof om te zien, hoe ze zich amuseren op jullie trouw!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 9:19:31

hey Kimberley,

zaten er al vragen bij die praatpaal touch? of kregen de mensen carte blanche?
groetjes

Mieke
12-5-2012
 Meld misbruik10-10-2011 13:15:25

Hey,

Ga toch eens zien dan voor die praatpaal. Lijkt me inderdaad dan leuker dan die kaartjes... En je kan het nog steeds keer bekijken :).

Grts,
Mieke

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik10-10-2011 18:24:55

hey,
wij hadden ook een praatpaal en hebben ons ziek gelachen met de reacties van de mensen
zeker doen
gr nancy

Joost

Meld misbruik13-10-2011 9:52:18

Beste (aanstaande) bruidjes en bruidegommen,

Het doet me een groot plezier dat er zoveel enthousiasme is over DE PRAATPAAL en Het Feestviltje. Bij het creëren van mijn 'concepten' probeer ik altijd aan de 2 volgende voorwaarden te voldoen: het moet plezant zijn TIJDENS jullie huwelijksdag en moet een mooie herinnering zijn NA jullie huwelijksdag. En naar ik hoor (en lees) lukt dit in de meeste gevallen heel erg goed.
Uiteraard is er hier en daar een feest waar deze concepten iets minder succes hebben, maar denk daarvoor op voorhand goed na of jullie gasten liever iets schrijven (Feestviltje), inspreken (PRAATPAAL) of foto's nemen (FEESTCAMERAADJES of
FLITSPAAL).
Er is voor iedereen dus wat wils, maar je overweegt op voorhand dus best eens goed wat op jullie feest het meeste succes zal hebben.

Ik wens jullie nog veel succes met alle voorbereidingen!

Vriendelijke groeten,
Joost Denolf

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...