Terug naar overzicht
Hey Sofie,Men ouders zijn onlangs naar een huwelijk geweest daar en vonden het heel goed. Het eten was heel lekker, de bediening was vriendelijk en goed :).Grts,Mieke
Wij trouwen daar ook! En tis ook afwachten voor ons wat het zal geven, maar heb er een goed gevoel bij! Kreeg intussen de uitnodiging voor de receptie eind oktober! Denk wel dat we zullen gaan...
Hey hey, Wij trouwen daar ook :-) Wij vonden het een leuke zaal, wel niet zo groot maar er kunnen toch 230 personen in. Wij hebben ook vip-kaarten gekregen voor de trouwbeurs eind oktober, we zullen ook nog eens gaan kijken...We hebben al heel wat positieve reacties gehoord over de zaal...We hebben er zelf nog nooit naar een trouw gegaan...groetjes!Ellen
Wij zijn daar vorig jaar naar een huwelijk geweest, en ik vond het alleszins dik in orde! Héél lekker eten, goede bediening, mooie veranda.Iedereen zat ook mooi rond de dansvloer.Niet zo onmiddellijk negatieve punten ontdekt!Groetjes,Elsie
Ik ben zaterdag naar het huwelijk van mijn beste vriendin geweest in Ten Boogaerde. De ontvangst was in de ruime veranda-style zaal. Goed georaganiseerd, na het groeten van het bruidspaar aan de ingang kwam je terecht bij iemand van de zaal die meteen ook zorgde voor de plaatsaanduiding voor de tafels voor later op de avond. Zeer lekkere en gevarieerde hapjes, drank a volonté, glazen werden constant bijgevuld, vriendelijke bediening...Als iedereen aan tafel zat 's avonds werd het bruidspaar na aankondiging van de dj onder aangepaste muziek de zaal ingeleid onder begeleiding van iemand van de zaal.Korte speech van het het bruidspaar.Terug aangepaste muziek toen ze in rij de zaal inkwamen met de witte wijn, werd gepresenteerd aan de genodigden. Zeer mooi gedaan.Voor de hoofdschotel terug muziek (red red wine..) en werd op dezelfde manier de rode wijn gepresenteerd.Eten was hééél lekker. Er werd nog 3 keer rondgekomen om bij te geven.De dansvloer heeft gans de avond vol gestaan. Ik vondt het alvast zeer geslaagd.Grtz. Cindy