Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vacature voor getuige

10-10-2011 14:49:45
Dag allemaal.
In afwachting van de keuze van onze zaal ben ik stilletjes ook al bezig met een originele manier om de getuigen te vragen. We vonden het wel leuk om dit via een vacature te doen. Wie van jullie heeft dit zo gedaan? Hebben jullie een voorbeeld ter inspiratie?
Super bedankt!
Rebecca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1118

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik10-10-2011 15:18:22

Hey Rebecca,

Ik heb mijn getuige gisteren gevraagd, en ik kan u verzekeren er zijn HEEL veel traantjes gevloeid! :-)
Ik had hen bij ons uitgenodigd voor een etentje met het excuus dat ik hun dochtertje (waar ik Metie van ben) toch 'officieel' moest vragen om ons bruidskindje te zijn. Nu had ik een volledige brief geschreven van bij mijn geboorte hoe ik Els (mijn getuige) leren kennen heb, hoe onze wegen zoveel hebben gekruist vroeger dat er niks anders kon uit voortvloeien dan een stabiele vriendschap, en dan kort haar zwangerschap beschreven die ik vanop de eerste rij heb meegemaakt. Op het einde van 'ons leven samen' als vriendinnen vroeg ik dan of de kleine Metie's bruidskindje wou zijn en daarna beschreef ik dan kort dat ik Els nodig had voor wat hulp bij de organisatie, hulp bij het kiezen van mijn trouwkleed, hulp bij vanalles en nog wat, want dat die dag niet ging lukken zonder haar! Op het einde stond er dan een klein zinnetje met de vraag of zij mijn getuige wou zijn....
Totaal onverwacht voor haar, aangezien zij ervan uitging dat mijn broer mijn getuige zou worden.

Ze heeft die brief gisteren luidop moeten voorlezen, en wij hebben alles gefilmd :-)

Als je graag de brief in WORD doc hebt om een voorbeeld te heben, stuur dan maar een privé-berichtje.

Groetjes,
A.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-10-2011 15:24:14

Ik heb mijn 'groot' bruidsmeisje van 23 jaar ook via een 'vacature' gevraagd...het was zeer grappig :-) maar toch ook wel traantjes dat ze bridesmaid van haar 'tanti' mag zijn...hihi!!

Als je deze tekst graag eens wil lezen, geef je maar een seintje :-)

groetjes

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik10-10-2011 16:32:09

Ik heb een vacature opgesteld voor onze ceremoniemeester. En hij heeft geantwoord met een echte sollicitatiebrief! was hilarisch!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-10-2011 17:49:53

Hey, wij hebben dit ook zo gedaan en ik moet zeggen het was heel leuk. Wij hebben gewoon een voorbeeldje genomen van het internet en dan een beetje gepersonaliseerd en in een mooi 'zelfgemaakt' omslag gedaan...

Groetjes
Alessia

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik10-10-2011 18:00:41

Als je wilt stuur ik je de onze door... je laat maar wat weten.
bongiorno_a@hotmail.com

Groetjes
Alessia

Rivolino
10-11-2012
 Meld misbruik10-10-2011 19:13:07

Wij hebben een balpen laten drukken met een foto van ons erop en daaronder 'Wil jij mijn getuige zijn?' En dit in een klein stukje papier gestoken en afgegeven en we zeiden we hebben iets kleins mee dat we in de winkel niet konden laten liggen voor u... Succes verzekerd!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik11-10-2011 13:31:38

awel, dat vind ik nu nog eens een goed idee!
wij zijn nog steeds niet uit onze getuigenkwestie geraakt en weten nog niet wie we willen vragen maar de tijd begint nu toch te dringen hé.
ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn mochten jullie een voorbeeldje naar mij willen doorsturen: jade.forever@hotmail.com

alvast een dikke merci meiden!!!!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik11-10-2011 16:16:05

Wij hebben een sollicitatie papier opgesteld voor mijn tante. Aangezien haar zoon homo is, en ze veel aan mij heeft, wilt ze gans de dag mee beleven, daarom vragen we haar als ceremoniemeester. (weer een kost uitgespaard!)
Als je hiervan een voorbeeldje wilt, laat maar weten en ik mail het je door!

Groetjes

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik11-10-2011 20:13:58

@ Kim: Kan je dat naar mij ook eens doormailen aub?? ;) stefanie.verstockt@gmail.com

Heel erg bedankt!

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik11-10-2011 20:33:59

Door hier op internet te zoeken, ging er opeens een lichtje bij mij branden ;). Ik dacht aan een voorpagina van een krant na te maken (www.krantenmaker.be ) en dan kan je daar wat persoonlijke dingen opzetten en ook een vacature...

Groetjes :)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik11-10-2011 20:53:48

Zal het je morgen doormailen Stefanie! Groetjes

Ruth
23-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 22:48:22

Dag Sandra!

Zou je mij deze 'vacature' eens kunnen doormailen aub (ruthvandermeersch@hotmail.com)?

Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...