Terug naar overzicht
geniet er van ik heb zaterdag me jurk gevonden mvg francis
leuk nieuwsje en dat was dan wel héél snel in orde!!ik heb er een 15-tal gepast en bij winkel 2 en jurk 2 was het prijs :-)groetjes!!
Hoi Joriengeniet ervan! is een zalig gevoel he! :o) Welke pronovias heb je gekozen? Ik had bijna de 'frisol' gekozen van de vorige collectie maar gezien de prijs aan de hoge kant was ben ik dan toch nog ergens anders gaan passen. Gelukkig vond ik daar een jurk die toch nog meer 'mij' was, én enkele honderden euro's goedkoper! ;o)
Hey,Proficiat met het vinden van je jurk!Geniet nog van de verdere voorbereidingen.Grts,Mieke
het is precies besmettelijk de jurkkoorts :D een dikke proficiat alvast en nog veel succes :D
Echt leuk voor je! Heb de mijne ook gevonden zaterdag! Het is de week van het vinden van de trouwjurken geloof ik!! hihiGroetjes
Bij mij is het ook een pronovias geworden, net als emy ben ik verkocht aan de frisol van de vorige collectie. :-) De welke is het bij jou?
Ook ik ben afgelopen weekend geslaagd voor mijn Pronovias! :DZalig gevoel hè?!
ik heb al twee winkels gedaan. 1 in herentals ... twijfelde tussen twee jurken uiteindelijk beide niet gekozen. dan naar 1 in mechelen ... hier heb ik een pracht van een jurk gezien = ook een pronovias! vandaag ga ik naar mijn derde winkel : cerme in turnhout ... spannend want het is de eerste keer dat ik met mijn mama ga! en ik ben benieuwd of er nog een jurk beter zal zijn dan die van de laatste keer want die was prachtig!!! voor jullie die de jurk al gevonden hebben ... proficiat!
oooo wat krijg ik nu nog meer kriebels met al die gevonden droomjurken hier ik moet nog wachten tot in november aan alle bruidjes met hun fantastische vondst: een dikke proficiat!!!!!groetjes