Terug naar overzicht
dag Kathy! Ik trouw ook over 2 dagen en bij mij zijn de zenuwen ook nogal onder controle. Ik denk er wel constant aan maar heb geen kriebels in mijn buik ofzo.Dat is toch alleen maar fijn!Dan kan je er veel bewuster van genieten! groetjes, Noortje
hallo,wij trouwen ook over twee dagen ,de zenuwen zitten er al goed in. vooral bij men (toekomstig) vrouwke. bij mij begiint het ook te komen.vraagje, hebben jullie zelf eeen tekstje geschreven in het gastenboek van het feest ? das alles da we nog moeten doen , de rest is klaar.groetjes wim Wim & kim 08/07/06vilvoorde
Hallo,Wij trouwen ook binnen twee dagen en echt enorm veel zenuwen heb ik nog niet. Ik besef het precies nog niet dat het overmorgen eindelijk onze trouw is, een dag waar we al meer dan een jaar naar toe leven en het is altijd nog zover weggeweest en nu is het plots zo dichtbij dat ik het niet besef.Ik ben al de hele week thuis vant werk en ik dacht dat het nog een lange week ging zijn, maar is echt al voorbij gevlogen.En het weer ziet er goed uit voor zaterdag, niet te warm en gewoon kans op een buitje, dus kan veel erger hé.Groeten,Mieke
ja, een vriend van ons heeft een persoonlijk gedicht over ons gemaakt en dat hebben we in onze gastenboek gezetgroetjes Kathy
Wij trouwen op 08/07 en iedereen zit ons ook al de laatste weken te vragen of we zenuwen hebben: absoluut niet! alleen een beetje zorgen om het weer dat elke dag veranderd, maar voor de rest hebben we ook alles zelf geregeld en zijn wij ook de enigen die de exacte planning (en verrassingskes) kennen. Mijn schoonmoeder zit wel vol zenuwen en belt elke dag om nog dingen te vragen of zo :-)Cindy en Jurgen08/07/06