TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
hanne
3-9-2011
|
10-10-2011 20:54:36
Ik zou ze meenemen op je eerste pas, anders zul je onzeker blijven. Zeg dat het uit je familie komt of zo :-)
Groetjes
Hanne
|
|
sarah
17-12-2011
|
10-10-2011 21:01:49
Hey Ellen ik zie eigenlijk zeer graag de klassieke mantilla sluier ( dus de laatste) Maar je moet er natuurlijk mee staan, en de jurk bepaald ook zeer veel.Ik heb zelf ook een jurk met lange mouwen en ben er zelf nog niet uit of ik nu een sluier wil of niet. Bij mij raadde de winkel het zelf af om niet de mooiheid van de kant van mijn jurk en de mouwen weg te nemen. Als ik van jou was ik zou ze gewoon meenemen naar de winkel, en het proberen. Ook al heb je het daar niet gekocht. Bij mij is de finale decision day deze donderdag bij mijn pas, want breek er al maanden mijn hoofd over. Veel succes! Leuk eens om een ander bruidje te lezen die een jurk met mouwen heeft
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-10-2011 21:16:49
Ellen, ik zou ook de sluiers meenemen naar de winkel en zeg er dat het een stuk in de familie is of een vroeg geschenk van de oma. Het komt wel in orde zodra je het verschil met het kleed samen kan zien!
|
|
ellen
14-4-2012
|
10-10-2011 21:19:27
Hey,
Super leuk dat jullie zo snel reageren! Ik zal inderdaad mms best dan toch mé nemen....)
Goeie tip @ Hanna (maar ik en van die leugentjes om bestwil... kan dat dan toch niet nalaten te vertellen...)
@Sarah: inderdaad super dat er toch nog bruidjes zijn met lange mouwen... De jurk die ik heb gekozen hebben ze maar 1 maal buiten mij verkocht.... dus inderdaad niet zo gewild door de meeste bruiden... Kijk alvast uit naar foto's van jou binnen enkele maanden, het begint al sterk te korten voor u.
Veel groetjes Ellen
|
|
Sandra
7-9-2012
|
11-10-2011 7:53:59
Idd gewoon meenemen naar de winkel - something 'borrowed' é ;-)! Ik vind de sluier in het filmpje wel heel mooi (ook al wil ik absoluut geen sluier). Maar als je echt een traditioneel kleed hebt, zal deze sluier er zeker mooi bij passen!
groetjes!!
|
|
Marjolein
30-4-2012
|
11-10-2011 8:23:42
Hey Ellen,
mag ik vragen waar je je tweedehandssluiers gevonden hebt? Mensen die je kent of zoekertje of tweedehandswinkel ... ? Ik zou er graag eentje tweedehands vinden :-)
Groetjes, Marjolein
|
|
veerle
23-6-2012
|
11-10-2011 8:41:18
amai, kben volledig weg van de laatste sluier. Heb bijna dezelfde . Zet jij dan ook nog een tiara op? Ga maar voor de tweede! groetjes Veerle
|
|
Dorien
9-6-2012
|
11-10-2011 9:52:58
Ellen
kan je mij een persoonlijk berichtje sturen met een foto van je trouwkleed aub? Ik ben zelf sterk aan het overwegen om ook voor lange mouwen te gaan :-)
Merci!
|
|
ellen
14-4-2012
|
11-10-2011 14:34:01
Hey,
Leuk van jullie reactie's....
@Veerle: Ja ook nog een tiara ()... Khad deze al reeds gekocht en is wel heel mooi, vervaardigt uit echt zilver en wil hem later zo aan mijn kinderen of kleinkinderen doorgeven (is een tiara van 1940...) is een vintage stuk.
Mijn jurk zelf is ivoor kleurig en denk de eerste sluier het meest aanleunt bij de huidige kleur van mijn jurk de andere is te wit denk ik (al hou ik ook het meest van de "maria sluier"...). Wel heb ik reeds gevonden bij de etikette dat een sluier iets bleker mag zijn dan je jurk....
zal hem maar gewoon meenemen naar de winkel.
Super merci allen
zoen
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
11-10-2011 16:28:57
Klinkt heerlijk speciaal, je bruidskledij - welke sluier het ook wordt, je zal helemaal uniek zijn! Ben ook best nieuwsgierig naar waar je de tiara en sluiers hebt gekocht... Succes met de keuze!
|
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
11-10-2011 23:54:57
Hej Ellen!
Ja, er is iets raars met m'n account aan de hand, zal het eens moeten fixen.
Ik weet zeker dat jouw jurk je prachtig zal staan, het is eens iets anders dan de voor de hand liggende bustier hè - verrassingseffect zal des te groter zijn!
Trouwens, in april zal je mss blij zijn dat je kleed niet te bloot is - al wens ik jullie uiteraard schitterend weer toe ;-)
Bedankt voor de tips ivm online shopping - in ga zaterdag voor mijn kleedje kijken voor het eerst, dus daarna zal de zoektocht naar leuke accessoires ook beginnen.
Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|