Terug naar overzicht
Wel bij nadenken als je je huis openstelt terwijl je er niet bent...Want versieren is vlug gebeurd he. :-)
Misschien kan de suite tijdens jullie fotomoment al naar de feestzaal gaan en daar ondertussen iets eten/drinken en wat bekomen?
Hallo daar!Zoals Rebecca zegt, de suite naar de feestzaal! Wij gaan dat op die manier doen, ze krijgen ondertussen een drankje en wat broodjes.Groetjes!
leuk leuk ;-) wij trouwen een dagje vroeger......nog veel succes, en geniet van de voorbereidingen!!!
Hey, wij dachten ook eerst om na het gemeentehuis een receptie met familie te houden bij ons thuis... Uiteindelijk hebben we vandaag een extra zaaltje gehuurd hier vlakbij waar we dit zullen doen! GroetjesAlessia B.
Hey,Wij nemen de suite mee op fotolocatie. Ze kunnen daar iets drinken en ik wil daar ook foto's met men getuige & zo.Grts,Mieke
Hey Elke,Bij ons ging de suite tijdens de foto's gewoon naar huis. Ze vonden dit geen enkel probleem en zo konden de grootouders bijvoorbeeld nog goed rusten voor het avondfeest en konden mijn ouders de hond nog uitlaten enzo.groetjes,ilse
Dag Elke,Heb je gevraagd aan je kapster en visagiste hoeveel tijd ze nodigt heeft/hebben voor kapsel en make-up? Het eerste stukje van je ochtend ziet er een beetje krap uit.
Bij ons gaat de suite inderdaad samen met de ceremoniemeester naar bij ons thuis, en daar wordt een mooie lunch voorzien...
Hoi Elke, Ik ben het eens met Eline vrees ik, het ziet er allemaal wat krap in tijd uit!!Zeker rekening houden dat er veel kans in zit dat alles zo wat uitloopt, en het is dan niet leuk dat je moet lopen stressen omdat je in tijdsnood geraakt!
Ik zou zeker een middagmaal met broodjes of zo voorzien! Enkel een receptie met een hapje is wat weinig om de dag door te komen... Ook voor jullie zelf, hoor!