Terug naar overzicht
Hey,Voor privélessen mag je toch rekenen op een 40 a 50 euro per uur.Dansschool beyaert in Ingelmuster / Waregem.Dansschool Gevada in Oostende geeft ook privélessen ze hebben school in Torhout & Oostende. Dansschool Life in Izegem maakt ook openingsdansen dacht ik..Grts,Mieke
WIj betalen 40 euro per uur in Lier, maar dat is een beetje uit de richting voor jou vrees ik :)We hebben zondag onze eerste les gehad, ik stond er eerst een beetje huiverig tegenover, maar ben helemaal om nu! 't is echt leuk!Succes!Elli
Hallo, Wij volgen al jaren dansles bij dansschool Libert in Hasselt. Dat is voor jullie redelijk ver. Maar de prijs per uur voor een privé les zit op 40 euro...GroetjesAnnelies
Ik volg dansles bij Dansstudio Indigo te Roeselare voor € 25/uur. We kennen de lerares wel dus misschien daarom dat het goedkoper is dan hierboven. Ik ben ook niet zeker of ze nog tijd heeft voor privé-lessen, maar je kan altijd navragen.Veel plezier
dank voor de info!!!!
Ik heb ook info gevraagd bij een dansschool in Limburg en die vroegen €45/uur. Hoeveel lessen zou je zo nodig hebben? Want als je tien lesuren neemt, loopt de prijs wel snel op he?