Terug naar overzicht
van waar ben je?
Hoi Eve,je mag alvast fototjes doorsturen naar mij: fieke_mieke01@hotmail.comwij willen zeer waarschijnlijk ook voor het paars - witte thema gaan.Geniet nog lekker van je getrouwde leven!GroetjesSophie
Hallo EveZou je me even kunnen laten weten wat je vraagt voor die witte tuinkaarsen + foto?russitiziana@hotmail.comgroetjes
Hey eve,Ik ben wel geïnteresseerd in de wolkietolkies! Van waar ben je en wat vraag je er voor?lindecorten@hotmail.comLinde
Hoi Eve,naar mij mag je ook de fototjes sturen, ook wij gaan waarschijnlijk voor het paars-wit thema!vdnelke@hotmail.comAlvast bedankt!Elke
Hey Eveook hier zal het thema paars-wit of groen-wit worden. Je mag alle foto's doormailen. In welke winkel heb je het allemaal gehaald en van waar ben je?doriendingenen@hotmail.comGeniet maar goed van het pas getrouwde leven :-) Groetjes,Dorien
Hey Eve, van waar ben je, en hoeveel vraag je voor de paraplu's?isabelle.francois@gmail.comgroetjes!
Helaba,Heb wel interesse. Kan je foto's mailen?Vanwaar ben je?GroetjeS.Valérie
valeke_21@msn.com Was mijn mailadres vergeten.Doei!
Hoi Eve,Hopelijk je echt een droomdag achter de rug!Ik ben ook wel in het één en ander geinteresseerd.Kun je enkele fotookes doormailen: jade.forever@hotmail.comEn niet onbelangrijk: van waar ben je precies?veel groetjes,Mieke
Sorry, was vergeten te zeggen dat wij in Heist-op-den-Berg wonen.Ik zal deze week nog foto's via email doorsturen!!
hey,naar mij mag je ook fotos doorsturen. Ons thema word ook paars wit.gittelauwen@telenet.be
graag enkele fotootjes!! Wij gaan 100% voor paars/lila :-))En n dikke proficiat hé....shanna_v@telenet.be
Hey,Ben geïnteresseerd, kan je ook enkele fotootjes doorsturen van de theelichthouders en paarse vaasjes? bauwenskaat@hotmail.com
Hallo !! Misschien een jaartje te laat maar waar heb je die zilveren mini ezeltjes gehaald???