TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sophie
2-6-2012
|
11-10-2011 0:12:56
Ik geloof dat ze Mandy hete trouwens!
xxx
|
|
tiziana
18-5-2012
|
11-10-2011 7:02:42
Hallo Sophie
Ben men jurk ook bij Koonings gaan halen en inderdaad ze zijn daar wel vriendelijk!
Ben er zeker van dat je daar 28/10 jouw kleed gaat vinden.
groetjes
|
|
Melissa
30-6-2012
|
11-10-2011 8:25:37
Hey Sophie
Ik zou daar ook graag eens een kijkje gaan nemen, maar maak me wat zorgen om de afstand... vanuit Hasselt is het toch een heel stukje rijden... Hoe lang was jij onderweg? Ik heb momenteel een afspraak op 27 oktober bij Le Chapeau in Bree maar na al die negatieve reacties hierover gelezen te hebben, begin ik toch wat te twijfelen...
Knuffel Melissa
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
11-10-2011 8:26:10
Is zeker Mandy! zij is super he!! Zij is ook één van de weinig verkoopsters die zelf ook coupeuse is, dus zij kan kleedjes afspelden als de beste (ze komt het vaak verbeteren bij haar collega's )
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
11-10-2011 8:27:53
@Melissa, ik moest twee uur rijden naar daar, hele trip maar ik vond het dat wel waard. Wel onthouden dat je voor een 2e pas die trip op een weekdag moet maken, want anders zijn er geen coupeuses! en om het op te halen ook! was mij niet zo duidelijk gezegd, en heb daarvoor dagen verlof moeten nemen....
|
|
Dorien
9-6-2012
|
11-10-2011 9:04:31
Goed om te weten! Ik ga 23 oktober naar de modeshow en daarna een afspraak vastleggen om te gaan passen.
Sophie, wij trouwen 1 weekje later als jullie :-)
Melissa, wij zijn van Diepenbeek maar Deurne is echt niet zo ver hoor! Wij maken er een daguitstapje van.
Groetjes, Dorien
|
|
Melissa
30-6-2012
|
11-10-2011 9:07:06
Dank jullie voor de tips :o) Ik denk dat ik toch eens zal bellen voor een afspraak :o).
|
|
Sophie
2-6-2012
|
11-10-2011 9:33:14
Hey,
@ Melissa: wij rijden er ongeveer 1u 15min over, natuurlijk als je goed kan doorrijden.
Ik vond het echt de moeite! Wij hebben ook bewust een dag in de week gekozen, ook om te gaan passen, dan is het altijd rustiger!
@ Dorien: hebben jullie al veel geregeld?
Groetjes
|
|
Dorien
9-6-2012
|
11-10-2011 10:13:27
De belangrijkste dingen liggen bij ons vast - zaal - catering - fotograaf - DJ - vervoer - hotel (we blijven overnachten) - ceremoniemeester - ...
That's it! Gemeente kunnen we pas 6 maanden op voorhand en voor de viering twijfelen we nog altijd over de locatie :-( De dagplanning maken vind ik het aller moeilijkste want de familie van mijn verloofde komt uit Antwerpen/Vlaams-Brabant dus we moeten beetje kijken hoe we hen best kunnen opvangen (in de veronderstelling dat ze ook naar burgerlijk huwelijk komen).
Nu zijn we aan het kijken voor uitnodigingen/thema en die dingen! Binnekort ga ik naar Koonings maar verder dan dat staan we nog niet. En jullie?
Fijn om wat ervaringen/ideeën met elkaar uit te wisselen!
|
|
Melissa
30-6-2012
|
11-10-2011 12:16:04
Bruidjes, even ter info:
Ik heb net naar Koonings gebeld en check! Mijn afspraak ligt vast voor de 27ste oktober in de namiddag (ze waren heel vriendelijk)!
Ik heb besloten mijn afspraak bij Le Chapeau in Bree toch te laten doorgaan (in de voormiddag), ondanks de negatieve reacties wil ik hier even binnenglippen. En moest het tegenvallen, no worries he... dan rijden we gewoon door naar NL :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|