Nu Online
Momenteel zijn er 240 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

en het gaat als een sneltrein

11-10-2011 8:20:34
Nu onze zaal definitief vastligt gaan de verdere voorbereidingen als een sneltrein. We hebben al bijna vastliggen ( lees we hebben ze definitief gevraag, moeten juist nog antwoord en contract krijgen)
-zaal
-dj
- fotograaf
-getuige van mij gevraagd

Ik ga dit weekend voor de 2de keer kleedjes kijken, cross fingers dat ik dit keer wel wat meer geluk heb. Zondag zien we de koster om te kijken of de kerk een optie is voor ons ( de pastoor was al super)

welke dingen moet ik best nog regelen zo snel mogelijk?

iemand ervaring met LD works voor ceremonievervoer? Ik had hen gemaild maar krijg geen antwoord, wij vonden de rolls die er stond op de trouwbeurs heel tof maar geen idee wat die kost.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 662

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik11-10-2011 9:19:07

Indien er niet echt gereageerd wordt op een email....bellen! Indien je blijft wachten, kunnen je favorieten of leuke deals ondertussen besproken zijn op jullie dag.

grtz discovideo.be

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik11-10-2011 9:37:28

Veel succes voor dit weekend!! doet da goed!! :-)
ik duim mee!!

**

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik11-10-2011 12:37:50

Ey sara,

Hebben jullie dan uiteindelijk Tiffodesign als fotograaf gekozen? Een paar weken terug had je hierover iets geposted op het forum.
Succes nog met alle voorbereiding, leuk e:)!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik11-10-2011 12:47:40

@Caroline: nee wij hebben uiteindelijk voor iemand totaal anders gekozen. tiny bogaerts. haar toevallig gevonden via dit forum. We vinden haar fotos echt prachtig en de klik was er zeker wel.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik11-10-2011 13:59:38

Hey Sara,

Wij trouwen op dezelfde dag (eindelijk iemand gevonden! ) en wij hebben ongeveer dezelfde zaken vast staan:

feestzaal
stadhuis (al in potlood kon dit)
fotograaf
dj
getuigen gevraagd
plechtigheid

wij zijn wel nog op zoek naar zaaltje waar wij onze plechtigheid in kunnen doen gezien wij niet voor de kerk trouwen maar werken met de vrijzinnige vereniging.
Ook het vervoer willen wij zo snel mogelijk in orde brengen.
Voor de rest hebben wij al ideetjes en zijn er dingen waar we al eens over nadenken, maar die nog niet dringend zijn om in orde te maken.
Ik denk, eens dit allemaal vast staat, dat je op je gemak kan verder doen.
Ik ben zelfs nog niet gaan kijken voor kleedje..
Ik denk wel, moest je ook videograaf willen, dat je daar niet te lang meer mee wacht.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...