Terug naar overzicht
Indien er niet echt gereageerd wordt op een email....bellen! Indien je blijft wachten, kunnen je favorieten of leuke deals ondertussen besproken zijn op jullie dag. grtz discovideo.be
Veel succes voor dit weekend!! doet da goed!! :-)ik duim mee!!**
Ey sara,Hebben jullie dan uiteindelijk Tiffodesign als fotograaf gekozen? Een paar weken terug had je hierover iets geposted op het forum. Succes nog met alle voorbereiding, leuk e:)!
@Caroline: nee wij hebben uiteindelijk voor iemand totaal anders gekozen. tiny bogaerts. haar toevallig gevonden via dit forum. We vinden haar fotos echt prachtig en de klik was er zeker wel.
Hey Sara,Wij trouwen op dezelfde dag (eindelijk iemand gevonden! ) en wij hebben ongeveer dezelfde zaken vast staan:feestzaalstadhuis (al in potlood kon dit)fotograafdjgetuigen gevraagdplechtigheidwij zijn wel nog op zoek naar zaaltje waar wij onze plechtigheid in kunnen doen gezien wij niet voor de kerk trouwen maar werken met de vrijzinnige vereniging.Ook het vervoer willen wij zo snel mogelijk in orde brengen.Voor de rest hebben wij al ideetjes en zijn er dingen waar we al eens over nadenken, maar die nog niet dringend zijn om in orde te maken.Ik denk, eens dit allemaal vast staat, dat je op je gemak kan verder doen.Ik ben zelfs nog niet gaan kijken voor kleedje..Ik denk wel, moest je ook videograaf willen, dat je daar niet te lang meer mee wacht.Groetjes!