Terug naar overzicht
ik zou onmiddelijk naar het reisbureau bellen ( of tour operator) voor advies hierover. Misschien dat zij een alternatieve reis aanbieden ofzo?
zoals ik het begrijp is er geen probleem in het zuiden, dus mss kan je je reis verleggen naar het zuiden van thailand? Maar zou sowieso informeren bij het reisbureau hoor! En indien je alles zelf geregeld hebt, mss best eens bellen met de Ambassade om de toestand te horen? Overstromingen drogen daar wel snel op, als je drie vier weken later gaat, kan het op zich al veel beter zijn, maar je blijft dan de verwoestingen wel echt nog zien en vaak zijn dan bepaalde trekpleisters nog toe.
hey Isabelle,Kan je geen ander deel van Thailand bezoeken? Volgens mij zijn er in het Zuiden voorlopig geen problemen...Wij hebben in mei (enkele weken na de overstromingen) een rondreis gedaan door Thailand. Wij hebben toen het national park Kao Sok in het zuiden gedaan + Koh Pangan/Koh Tao/Koh Samui (en Bangkok, Ayutthaya en Kanchanaburi, maar daar is het momenteel niet zo goed...)Het is natuurlijk niet leuk als je zo'n berichten krijgt...Succes!groetjesJoyce
wij dachten ook om naar thailand te gaan in mei. maar gisteren zagen we ook plots dit bericht ... wij gaan dat dus niet boeken. ik hoop dat jullie reis kan doorgaan, misschien mits kleine aanpassingen! duim mee voor jullie!
Hey Dorien, dank je wel maar ik denk dat in mei volgend jaar de overstromingen wel opgedroogd gaan zijn hoor dus jullie kunnen gerust boeken denk ik!