TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marinka
7-7-2012
|
11-10-2011 13:03:09
hallo,
klinkt heel erg leuk en vooral origineel. het moet niet altijd een kleurenthema ofzo zijn, ga ervoor!
groetjes
|
|
dorien
5-5-2012
|
11-10-2011 13:11:07
ik vind het ook een leuk idee!!! zo betrek je de kinderen er ook bij... x
|
|
Chiara
18-5-2012
|
11-10-2011 13:18:14
Bedankt voor de positieve reactie. :-)
groetjes, Chiara
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
11-10-2011 13:25:06
Ik vind het ook tof -zeker temeer omdat je ook nog eens een link legt in de viering!
|
|
Rivolino
10-11-2012
|
11-10-2011 14:30:30
Wil je eens dat tekstje over de badeend hier zetten aub? Mijn verloofde is zot van badeenden :-) En wij zouden ook met badeenden als thema werken, al weten we nog niet goed hoe, we hebben wel keiveel badeenden in verschillende vormen en kleuren hier thuis staan maar als je dat op tafel gaat plaatsen, vrees ik dat dat 'voetjes' gaat krijgen...
|
|
Ineke
31-3-2012
|
11-10-2011 15:13:40
Ik denk dat het om dit verhaal gaat:
Er was eens een meisje
en dat werd verliefd op een jongen
omdat hij zo verschrikkelijk mooi was.
Op een keer
kwam die jongen bij haar op bezoek
en omdat hij een verre reis had gemaakt
vroeg ze hem:'Wil je geen bad nemen?'
Ja, dat wou hij best.
Toen hij terug bij haar kwam zei hij spottend:
'Wat doet dat stomme gele eendje
nog in de badkamer van zo'n groot meisje?'
En het meisje werd niet enkel beschaamd,
maar ook een beetje minder verliefd.
Ze vond de jongen
helemaal niet meer zo mooi
en toen de jongen wegging
was zij bijna blij dat hij weg was.
Op een andere keer
werd zij verliefd op een jongen
omdat hij zo
verschrikkelijk verstandig was.
Ook hij kwam bij haar op bezoek
en omdat ook hij een verre reis had gemaakt
vroeg ze:' Wil je geen bad nemen?'
Ja, dat wou hij best.
Toen hij terug bij haar kwam zei hij verbolgen:
'Speel jij groot meisje
nog met zo'n stom geel eendje?'.
En het meisje werd niet enkel droevig
maar ook een beetje minder verliefd.
Ze vond de jongen
helemaal niet meer zo verstandig
en toen de jongen wegging
was ze bijna blij dat hij weg was.
Toen werd zij verliefd op een jongen
die helemaal niet zo verschrikkelijk
mooi was
en helemaal niet zo verschrikkelijk verstandig,
maar die zij wel heel aardig vond.
Op een keer kwam ook die bij haar op bezoek
en omdat ook hij een verre reis had gemaakt,
vroeg ze hem: 'Wil je geen bad nemen?'
Ja, dat wou hij best.
Toen hij terug bij haar kwam zei hij vrolijk:
'Heb jij ook al gemerkt dat
wanneer je dat gele eendje onderduwt
en weer loslaat
dat het dan pffwwwt doet?'
Het is een verhaal geschreven door Luc Versteylen.
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
11-10-2011 17:20:45
hoeveel tafels denk je te hebben? zijn er wel voldoende kleurtjes van die eendjes?
|
|
Emy
30-6-2012
|
11-10-2011 17:25:27
super idee! je kan inderdaad verschillende kleuren nemen, maar je hebt er ook met hartjes op, met een zonnenbril op, ... Eentje per tafel en dan foto ervan bij het binnenkomen vind ik echt een super leuk idee om de verdeling te doen.
Zouden je gasten (toch allemaal vrienden en familie) dit meenemen? Dan kan je voor alle zekerheid een kaartje erbij leggen met een tekstje of gedichtje. Iets van "laat mij staan", maar dan in een leuk tekstje gegoten of zo. vb 'dacht je mij te stelen, weet dan dat onze kindjes nog heel graag met deze eendjes spelen', maar dat klinkt een beetje onvriendelijk, maar kan niet meteen op iets beters komen... :o)
succes! Ik ga misschien je idee ook 'stelen' en met badeendjes werken! ik ben er ook zot van!
|
|
Chiara
18-5-2012
|
12-10-2011 13:14:45
Ik had gezien dat er 9 verschillende kleuren van eenden hebben en wij hebben niet zo heel veel volk dus hopelijk komen we daarmee toe. :-) En anders doen we er zoals Emy zegt eentje met hartjes enzo bij. :-)
Emy, is ook wel een goed idee dat we er een gedichtje kunnen bijleggen met de vraag om het te laten staan. :-)
Vind die badeenden wel super tof.
Ons gedichtje van in de kerk is iets anders maar is ongeveer hetzelfde als hierboven.
Een meisje werd verliefd op een jongen omdat hij zo vreselijk mooi was. Toen hij bij haar op bezoek kwam na een strandvakantie, vroeg ze hem: “Wil je een bad nemen?” Dat wilde hij best, maar toen hij terugkwam zei hij spottend: “Wat doet dat stomme gele eendje in jouw badkamer?” Het meisje werd niet enkel beschaamd, maar op slag wat minder verliefd. En toen hij doorging, was ze bijna blij dat hij weg was.
Ze werd verliefd op een andere jongen, omdat hij zo verschrikkelijk intelligent was. Ook hij kwam op bezoek na een zakenreis. Weer vroeg ze: “Wil je geen bad nemen?” Dat wilde hij, maar toen hij terugkwam, zei hij kwaad: “Speel jij nog met zo een stom geel eendje?” Het meisje werd droevig, maar was ook niet meer zo verliefd op de jongen die lang niet meer zo intelligent leek.
Nu werd ze verliefd op een heel gewone kerel. Toen hij terug kwam van een dansles, kwam hij ook nadien bij haar op bezoek en genoot van het frisse bad dat ze hem aanbood. Toen hij terugkwam zei hij vrolijk: “Heb jij ook al gemerkt hoe hoog dat gele eendje springt als je het onderduwt en weer loslaat?” Het meisje werd gelukkig en straalde. Met deze jongen is zij gehuwd.
Groetjes, Chiara
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|