Terug naar overzicht
hmm zou toch wel al beginnen nadenken met de aanpak van de dj...als die het nu al zo moeilijk heeft om zich te houden aan de afspraken wat zal dat dan geven.... zou hier toch wel eens goed over nadenken , druk of ziek of gelijk wat ze zijn allebei verplicht om tijd voor u te maken. ze zouden wel tijd hebben als ze zien dat het geld er niet op tijd is dus uw geld is goed genoeg voor hen dus moeten ze maar even tijd voor je maken. mss kan je de zaal wel vragen om dan in november af te spreken aangezien je toch maar in mei huwt,het is idd zoals je zegt, gesprekken verlopen anders als je bij elkaar bent dan gewoon via mail. er moet toch ergens aan avond zijn waarop het rustig is, al was het een maandag ofzo.heel veel succes
ik zou mij toch ook vragen stellen bij de aanpak van de dj. Wat gaat hij doen als zijn vrouw "ziek" is net op de dag dat jullie trouwen?Voor de feestzaal, wij zijn al 2 keer langsgeweest, de eerste keer om de zaal te bekijken en het volledige concept te doorlopen, we hebben daarbij de hele menu bekeken en ze heeft duidelijk vertelt wat de mogelijkheden waren. De tweede keer zijn we met mijn ouders langsgeweest. Dat was telkens op een zaterdagvoormiddag. Er moet toch wel ergens een klein gaatje zijn om langs te kunnen gaan want via mail vergeet ik zelf ook altijd vanalles te vragen.De volgende keer dat we naar de zaal mogen is in januari om alles te proeven!!! pas dan beslissen we de zekere menu.groetjes
Hoi ElsieIk zou me eerlijk gezegt nog ni te druk maken over de feestzaal... zolang deze vastligt met datum enzo, is het belangrijkste gedaan, derest afspreken heb je nog hopen tijd voor... wij gaan pas op gesprek 3 maanden op voorhand... dan kiezen wij ons menu, geven ons voorlopig totaal gasten door... Schrijf al je bedenkingen en vragen op en tegen dat jullie mogen gaan, ga je dan zeker niets vergeten :-)Ik kan me voorstellen dat je je wel druk maakt in de dj, uiteindelijk weet je geen prijzen, en of je deze al dan niet gaat vastleggen ook niet, toch zou ik hem nog effe het voordeel van de twijfel geven, stel jezelf in zijn plaats, als je eigen ventje moest serieus ziek zijn... maar ik zou wel een limiet voor mezelf maken, tegen eind deze maand niks gehoord, zoeken we verder... maar dit zou ik dan doen eh ;-) Misschien al een reserve zoeken voor het geval je niks hoortHet is nog eventjes, dus niet stressen... laat dit niet aan je bridhumeur komen zou ik zo zeggen :-)Veel succesgroetjes **
Bruidhumeur dus eh ;-)
Een offerte (of te wel een optelsom) maken, dat moet mijn inziens in enkele minuten kunnen. grtz
over de feestzaal:als er fundamentele vragen zijn over betalingen/contract/... etc zou ik zorgen dat je die zeker kan stellen. Als het gaat over dagplanning en menu, ik denk dat je hiervoor nog wel genoeg tijd hebt om dat eventueel na hun vakantie te doen. je moet dat ook niet te vroeg doen want dan bestaat er een reeele kans dat je het opnieuw moet regelen x aantal tijd voor de trouwover de DJ:ik zou persoonlijk, zoals hierboven al een aantal keer aangehaald is, toch al stilaan keertje kijken voor een andere DJ. Ik zeg niet dat hij niet betrouwbaar is maar zo kan jij toch niet verder. En een keertje met een andere DJ afspreken is zeker geen verloren tijd, wie weet steek je nog wat op!
Wij spreken hier verder pas in januari verder af met de feestzaal i.v.m. dagindeling enzo. Nog tijd genoeg hiervoor. Zolang de zaal vast staat en contract is getekend; zit er (bij mij dan) niet zo'n druk op.Dj: Wij hebben ook een maand moeten wachten; maar tis een gekende dj en hij had al telefonisch akkoord gegeven. Nu heb ik 2 weken geleden de offerte gekregen en is nu alles in orde; maar ik weet dus niet in hoeverre jullie contact hebben met de dj. Ik zou er wel nog eens achteraan bellen/mailen; of anders inderdaad gaan rondkijken voor een andere dj...
Misschien vraag je beter aan je DJ op de man af of jullie beter naar iemand anders uitkijken? Wie weet is zijn partner ernstig ziek, en dan kan ik mij voorstellen dat eenieder niet toekomt aan offertes maken, ook al is het niet correct tov. zijn mogelijke klanten. Stuur eens een mail waarin je hem vraagt of zijn huidige privé-situatie zodanig verstoord is dat jullie misschien beter op zoek gaan naar een andere DJ, je kan ook een datum geven "als we geen offerte hebben voor 21 oktober zullen we sowieso op zoek gaan naar een andere DJ" Dan zal hij wel genoodzaakt zijn te reageren met een offerte indien hij nog voor jullie wil werken, reageert hij niet voor die datum, dan weet je ook voldoende.Ivm de feestzaal vraag je dan gewoon een afspraak voor na hun verlof? Uiteindelijk heb je echt nog wel tijd genoeg hoor voor je dagplanning ! Dat weten die mannen van die feestzaal ook :)