TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabelle
15-10-2011
|
11-10-2011 17:35:18
Dag Aurelia, het is niet zo dat je alle kleedjes van één merk te passen krijgt he. Je kan zelf aangeven wat je wilt passen en wat niet. dus als je er mee zit dat je zou moeten zeggen dat je ergens anders bent geweest, zeg je gewoon dat je het niet wilt passen. maar die mensen weten ook wel dat iedereen wel meerdere winkels doet hoor! groetjes en veel plezier met passen!
|
|
Emy
30-6-2012
|
11-10-2011 17:38:43
ik zou ze gewoon passen als ze echt vinden dat het iets voor jou is. Dat is toch handiger om te vergelijken met de andere trouwjurken. En het is toch zo leuk, dat passen! ;o)
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-10-2011 18:13:34
Ik zou het niet vermelden en gewoon passen! Ik heb trouwens in 2 bruidswinkels andere jurken van hetzelfde merk gekregen... Niet alle winkels nemen alle jurken binnen! ;-)
|
|
dorien
5-5-2012
|
11-10-2011 20:08:39
ik heb het vermeld dat ik al eerder gaan passen was. maar sommige jurken zijn totaal anders in verschillende winkels en toch zijn ze van hetzelfde merk! ik was in de vorige winkel bv. helemaal weg van 1 jurk, deze ben ik in de laatste winkel die ik deed niet tegengekomen x
|
|
Aurelia
6-7-2012
|
11-10-2011 22:01:00
Hallo,
bedankt voor de reacties. Nog een kleine vraagje daarrond: nemen jullie foto's als je een jurk aanhebt, zodat je dat achteraf nog eens rustig kan bekijken, of mag dat niet in de winkels?
groetjes, Aurelia
|
|
Sonja
12-5-2012
|
12-10-2011 6:42:43
Hallo,
In de eerste winkel vroeg ik dat ook, maar mocht niet. Wanneer je jouw keuze gemaakt had van kleedje, dan wel. Ik heb vijf winkels gedaan en in de laatste wanneer ik ben gaan bestellen, heb ik enkele foto's mogen maken toen ik het aanhad.
Groetjes en veel plezier met het passen! Sonja
|
|
ilse
7-8-2010
|
12-10-2011 7:52:24
Hey Aurelie, Foto's maken bij pasbeurten mag bij mijn weten niet enkel als je beslist hebt welk kleedje je neemt. Groetjes ilse
|
|
Annelies
22-9-2012
|
12-10-2011 8:34:31
Aurélie,
Ik hoor dat je vrijdag en zaterdag op 'pastoer' gaat? Ik ook!!! Misschien komen we elkaar wel tegen bij Mia Monta en/of Pierre Yves!! Succes in alle geval! Looking forward.... Ik zou da ook gewoon zeggen dat je al in een ander winkel geweest bent, ze gaan dat toch onmiddellijk 'horen' ook, want je gaat beginnen vergelijken en dingen zeggen zoals: 'bij dat kleed was die décolté mooiere", "da andere ahd een mooiere slee" en de verkoopsters gaan dat sowiso horen dat het niet altijd gaat over kleedjes die je bij hen gepast hebt. Niet mee inzitten! Das toch logisch dat je overal eerst wat gaat kijken en passen???
Groetjes! A.
|
|
Annelies
22-9-2012
|
12-10-2011 8:35:11
Sorry; de naam is Aurélia ipv Aurélie....foutje van mij :-)...
|
|
Aurelia
6-7-2012
|
12-10-2011 12:20:56
Heyla,
@Annelies: veel mensen missen met mijn naam, geen probleem ;) Dacht ook al dat foto's nemen niet zou mogen. Denk niet dat we elkaar zullen tegenkomen. Ga vrijdag naar Robel in Roeselare en zatedag in Poperinge.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes, Aurelia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|