Terug naar overzicht
Hallo Sarah,Wij voorzien 2 uur.Groetjes,Sonja
onze fotograaf zei dit weekend minstens een uur ter plaatse. Ik was ook van plan om voor 2 uur te gaan
Hey Sarah,Veel hangt er ook vanaf waar je foto's gaat trekken en hoeveel de verplaatsing is die je er voor moet doen. Ik raad je aan om zeker voldoende tijd hiervoor uit te trekken, het duurt langer dan je denkt hoor. 2 uur ga je al vlug nodig hebben voor de foto's alleen (dus zonder verplaatsing).Groetjes,ilse
Ik zou dit vooral overleggen met je fotograaf. De onze zei dat een uur voldoende was, en wij trekken de foto's in het park bij de zaal. Maar elke fotograaf heeft zo zijn of haar eigen werkwijze.
Onze fotograaf zei dat het op anderhalf uur ook wel lukt, als je niet te veel van locatie verandert... maar 2 u is beter.
Wij voorzien het als volgt: om 13u30 vertrekken we van op onze lunchlocatie in de stad en gaan we daar wat foto's maken. Nadien rijden we door naar een andere fotolocatie om dan erna naar de feestzaal te rijden en daar nog wat foto's in de tuin te maken. Om 16u30 komt dan de dichte familie naar de feestzaal om nog wat familiefoto's te maken. In totaal voorzien we dus "fototijd" van 13u30 tot 16u45. Da's heel lang maar alles wat overschiet zijn dan rust-/opfrismomentjes voor ons :)Veel liefs!
Idem hier, wij gaan waarschijnlijk fototijd voorzien tussen 15u (na eerste receptie) en 18u (vanaf 18u à18u30 zullen waarschijnlijk de avondgasten toekomen)...Hoop dat dit "gat" niet te lang is voor de suite om te overbruggen, aangezien ze zich al in de feestzaal bevinden moeten ze zich dan ook niet echt meer verplaatsen.
Heb ik ben 30 juli getrouwd en had 2uur voorzienDit bleek achteraf te weinigReden: we hebben 10min voor de rode lichten gestaan (kan je natuurlijk op voorhand niet voorzien) en er was een klein regenbuitje waardoor we even moesten wachten)Hierdoor hebben we niet zo veel foto's kunnen nemen met verschillende achtergrondenNeem dus liever iets meer tijd zodat je meer ontspannen bent
allemaal heel erg bedankt. Ik ga dan toch maar minstens 2 uur voorzien. Denk dat dit toch wel het minimum is. Fotograaf is mijn toekomstige schoonzus, ze is professionele fotograaf. Ik vertrouw op haar. Ik weet dat ze hele mooie foto's maakt hopelijk komt dus alles in orde.