Nu Online
Momenteel zijn er 760 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal voor GROOT feest

6-7-2006 19:31:19
Handen in het haar: we hebben een gigantische familie en een heel uitgebreide vriendenkring, en daarom zoeken we een grote zaal, waar we zo'n 150 mensen kunnen laten eten en (in totaal) zo'n 350 mensen op het dansfeest kunnen hebben...
Moeilijk te vinden, zo blijkt, vooral omdat we graag een moderne of originele locatie willen...
De streek: Vlaams-Brabant, Antwerpen of Limburg (wat dat betreft niet zo kieskeurig...)
Kan iemand ons ajb helpen?
Thanks,
Goo.

Goedele
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1310

Katrien
23-6-2007
 Meld misbruik6-7-2006 20:08:32

Misschien beetje uit de richting maar in het Kasteel van Lebbeke kan je terecht tot 400 personen in het koetshuis.
http://www.kasteelvanlebbeke.be/
klik dan Kasteel
vervolgens rechts onder Koetshuis

Nele
9-6-2007
 Meld misbruik6-7-2006 20:15:11

Hey Goedele,

Iets origineels en voor grote feesten? Dan kan je zeker terecht bij San Marco Village in Schelle. Daar heb je zeven zalen, maar één grote en die stelt het San Marco plein voor. Daar kan je een avondfeest geven voor 400 personen. Qua prijs valt dat echt goed mee en 't is impressionant. Ik en mijn partner hebben niet gekozen voor dit, aangezien wij een veel kleinere groep hebben zowel voor receptie als avondfeest. Misschien één nadeel te vermelden: er is geen tuin, wel twee kleine terrasjes. Het is gelegen in Schelle tegen Antwerpen. Website: http://www.sanmarcovillage.be/

Veel succes ermee en laat eens weten waar je feest zal doorgaan...

Groetjes, Nele.

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik6-7-2006 20:49:38

Wij hebben ons avondfeest voor 300 gasten gehouden in de E-10hoeve, vlak naast de E19 in Brecht.
Zeer vriendelijke mensen, sfeervolle en knappe zaal. Tuintje eraan, diner en receptie knap afgewerkt!

Caroline
7-10-2006
 Meld misbruik6-7-2006 23:41:30

Het 's Graevenhof in Schilde is ook aan te raden, wij trouwen er op 7 oktober en heb er reeds meerdere feesten gehad, is perfect in orde. Als je voor zoveel mensen wilt, moet je kiezen voor de 2 zalen.

Succes!

Phyllis

Meld misbruik7-7-2006 9:06:44

Waar je ook eens kan gaan kijken is zaal Horta in Antwerpen of de Theadrome. Deze laatste is echt prachtig!

Groetjes,
Phyllis
28/07/06

carry
18-8-2007
 Meld misbruik7-7-2006 11:48:34

Inderda

carry
18-8-2007
 Meld misbruik7-7-2006 11:51:40

Inderdaad, het 's graevenhof in schilde is zeker aan te raden.
Mn zus is daar 2 jaar geleden getrouwd en we zaten daar met 180 mensen voor te eten. de dansvloer is zeer ruim dus voor een dansfeest is dit zeker aan te raden! En de zaal, het eten, ... alles was tip top in orde!
Veel succes Carry

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik7-7-2006 12:51:12

De Montil in Essene (Affligem) is ook een aanrader hoor.

Mijn grootouders hebben hun 50-jarig huwelijk daar gevierd in de grote zaal en dit voor 450 personen. Ze hebben allemaal gegeten en gedanst. En 't was super in orde!

De zaal is wel heel strak en modern, daar moet je van houden. Het is niet zoiets hoeve-achtigs of zo.

www.demontil.be

Groetjes,
Fieke x
7/07/2007

kenn
29-7-2006
 Meld misbruik7-7-2006 15:14:39

Hej,

Wij trouwen in Horta. Groot genoeg voor wat jij wil en heel speciaal qua zaal en vrij modern!!

groetjes
kenne

Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik8-7-2006 11:48:28

In Limburg kan je voor zo'n grote zaal terecht in De Loft (www.wpc.be --> Feestzalen --> Janssenszaal) als ik me niet vergis.
Wij dachten eerst ook aan die zaal maar wij hebben maar een klein aantal genodigden (85 ongeveer) en dan zie je die natuurlijk niet zitten in zo'n zaal)

An
13-8-2005
 Meld misbruik12-7-2006 23:19:15

Hoi Goedele,
In hartje Limburg kan je ook in de Abdijhoeve in Kelchterhoef terecht, een feestzaal tot 45O personen. Als je daar koud buffet neemt, kan ik je alvast meedelen dat het heerlijk was. Netjes en verzorgd gepresenteerd, heel veel variatie en meer dan voldoende (warm buffet miste je niet).
Groetjes en veel succes!
An 13-08-05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info