Terug naar overzicht
hallo,wij trouwen op dezelfde dag en heb vorige week vrijdag m'n kleedje gevonden.heb in totaal 5 winkels gedaan en het is pas in de laatste winkel dat ik "het" eindelijk heb gevonden.zolang je twijfelt zou ik nog niks beslissen, ik was op zoek naar de befaamde "klik" en die vond ik niet tot ik uiteindelijk "mijn" kleedje aanhad, kwou het precies direct meenemen naar huis.mss kun je nog eens wat andere winkels proberen, andere merken en vooral het budget niet uit het oog verliezen.veel succes.
ik ga 5 winkels doen gewoon om zeker geen twijfels te hebben want ik ken mezelf zou van de eerste keer zeggen ja en dan binnen het uur zitten twijfelen khoop als ik 5 winkels doe je er zeker geen kleedje die me beter staat
als je twijfels hebt zou ik toch nog eens gaan passen en eventueel nog bij een extra winkel langs gaan. ik had in de tweede winkel ook een zeer mooi kleed gevonden, dacht dat er niets boven dat kleed ging gaan maar gisteren in de derde winkel kreeg ik echt tranen in mijn ogen ... dan weet je gewoon dat dat je kleed is! x