Terug naar overzicht
Hey Samira Dit zijn onze nummers- Intrede: Starlight instrumentaal (Muse)- Elbow - One day like this- Editors - No sound but the wind- Boudewijn de Groot - Avond- Bart Peeters - Hoeveel ik van je hou- Uittrede: Michael Bublé - Everything Veel succes!GroetjesElien
hey dit zijn onze liedjes:intrede suite: dolphin's cry- liveintrede bruid: zij- marco borsatona eerste lezing: thank you -didona tekenen huwelijksregister: ik leef voor jou - free souffriauna voorbeden: ik heb je lief- paul de leeuwtijdens communie: truly madly deeply- savage garden en amazed- lonestarna slotgebed: parce que c'est toi- axelle reduittredelied:your song- elthon johnonze liedjes worden wel gezongen door een zangeres begeleid met gitaar dus ze klinken wel wat anders dan als je ze gewoon zou laten afspelen.groetjes
Hallo, Onze liedjes waren:- Come What May (radio versie) - Moulin Rouge (intrede)- I'll Always Be Right There - Bryan Adams- Don't Know Much But I Know I Love You - Aaron Nevillen- Book Of Days - Enya (uittrede)GroetjesAnnelies
Wij hadden:- intrede suite: Howard Shore - "Concerning Hobbits"- intrede bruidskindjes + bruid en papa: The string Quartet - "Fix You" (intrumentale cover Coldplay)- Na vergevingsmoment: Jack Johnson – Better Together- Tussenzang (na 1e lezing): Arid – Een hart van goud (cover Will Tura)- Na homilie: Pixie Lott – Use Somebody (cover Kings of Leon)- Tekenen huwelijksregister: Nick Cave & The Bad Seeds – Into My Arms- Offerande: Elbow – One day like this- communie: Scala – With or without you (cover U2)- uittrede: Milow – You and me in my pocketAchteraf bezien hadden we een liedje teveel. Vooral i het begin werden er te veel liedjes kort na elkaar gespeeld. We hadden dit zo overgenomen uit een ander misboekje, want we hadden eigenlijk geen idee wanneer er allemaal muziek moest komen. Het liedje na het vergevingsmoment zou ik nu dus weglaten (niet het lied zelf, maar het feit dat er een lied gespeeld wordt op dat moment wel) We hebben voor sommige liedjes voor de covers gekozen omdat de liedjes zelf wat te hard waren voor in de kerk. De pastoor vond Een hart van goud van Arid al aan de hevige kant, dus ge kunt u wel voorstellen he. We hebben achteraf wel heel veel complimenten gekregen over de muziek. Sommigen vonden de covers beter passen dan de originele.Succes!Groetjes,Katleen
intrede: Alegria- Cirque du Soleilna eerste lezing: the best is yet to come - Novastartekenen huwelijksregister: altijd heb ik je lief - Clouseauna voorbeden: hou me vast - volumia!tijdens communie: you're still the one - shania twainuittredelied: I had the time of my life uit Dirty Dancing
Hey,Wij hebben de in-en uittrede al gekozenAls intrede: Alegria,cirque du soleilAls uittrede: We go togheter van,GreaseVoor de rest moeten we nog kiezen welk liedje,wanneer:Circle of life,lion kingEverything I do,I do it for you, Bryan AdamsA whole new world, AladinOgen dicht,DaensOnze liedjes zouden nog kunnen wijzigen...Ze worden allemaal gespeeld door de harmonie waar mijn verloofde en bijna gans zijn familie in speelt.