Terug naar overzicht
HeyToen de neef van mijn vriend vorige maand trouwde hebben we een 'stoelendans' georganiseerd. We riepen verschillende mensen bijeen en die moesten dan de stoelendans doen. Telkens er iemand afviel kreeg die een opdracht die hij in een bepaalde maand rond de huwelijksdatum moest doen. Zo wordt er iedere maand na hun trouw nog iets gedaan. Wijzelf doen de maand juli en gaan met hen een Coupe d'Amour eten op de dijk.Het koppel vond dit super, en ook de gasten vonden dit allemaal heel leuk, niets dan goede reacties gehad.GroetjesVicky09.09.06
Valerie???
toen mijn vriendin getrouwd is zijn we in een studio een liedje gaan oppakken, eigenlijk waren het meer stukjes van liedjes met gesproken tekst tussen. Hier een fragment hieruit: Wat dacht je toen je haar voor het eerst zag (en dan een stuk lied) he schoon wijveke en toen vroegen we aan haar wat haar eerste indruk van hem was (weer een stuk uit een liedje) ach was ik maar bij moeder thuis geblevenen zo hebben we zeker 10 minuten een conversatie gemaakt tussen hun 2
Hoi ValerieIk denk dat er iemand op je is uitgekomen... Niet Phyllis?Maar als je vele ideetjes hebt, weten ze nog niet wat je gaat doen... Al is de surprise er misschien wel vanaf.Wat Vicky zegt vind ik persoonlijk ook héél leuk. Het trouwkoppel moet eigenlijk niet veel doen, enkel van het showspel genieten en dan elke week van de uitstappen e.d. genieten!Wat wij ook meegemaakt hebben is dat ze voor het trouwkoppel een T-shirt gemaakt hebben met op de T-shirt een foto als ze klein waren (de voorkant) en een foto van hun samen (de achterkant), ze hebben dat dan afgegeven met een verhaaltje rond.Wat ik ook al gezien heb is een schoendoos die omgebouwd was tot kijkdoos. En in die doos gingen een foto van de bruid en bruidegom maar een beetje vervormd. Zo was de bruidegom zijn lichaam ineens een enorme spierbundel (bloot bovenlijf met spannend broekje, wel een strikje aan zijn nek!) en de bruid was in sexy lingerie gehuld (maar wel witte hé!) Die doos ging dan de zaal rond en eerst had het koppel niets door tot ze reacties kregen, op het einde mochten ze het dan zien. Aan de doos ging een zakje waar dan enkel geld kon geworpen worden en dit werd ook aan het koppel geschonken. (Ze hebben het dan doorgestort voor een goed doel)Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Ik ken geen Phyllis hoor???De stoelendans is een schitterend ideetje. Niet veel organisatie voor nodig en superleuk voor het koppel.Alvast heel erg bedankt voor jullie inbreng.Ik ben benieuwd naar Phyllis?