TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nette
7-4-2012
|
12-10-2011 12:53:23
Hey Annelies,
ik heb mijn kleed gekocht in Maxime's Couture in Mechelen. Ik had me op voorhand totaal niet geïnformeerd over collecties enzovoort, maar ben gewoon op goed geluk ernaartoe gegaan. Ik moet zeggen dat ik heel goed geholpen ben geworden. Eerst vragen ze in welke stijl je een kleed zoekt en dan kwamen ze aandraven met kleedjes tot ik een aantal toppers had verzameld. Geen moeite is hen te veel en het waren heeeeel vriendelijke verkoopsters! Ik kan de winkel zeker aanraden.
|
|
jamina
31-8-2012
|
12-10-2011 13:22:33
Hallo Annelies
Ik ben reeds bij Maxim's in Aarschot geweest, ze hebben idd veel kleedjes alhoewel de winkel toch redelijk klein is, ze gaan één voor één alle kleedjes af en dan kan jij zeggen, ja of nee, en die mag je allemaal passen... ik had er heel veel... en de verkoopster heeft me ze allemaal laten passen, zelfs degene die ik gewoon wou passen om is aangehad te hebben, ik heb uiteindelijk men droomkleedje er niet gevonden, maar de winkel is echt super!!! geen aandringen, de verkoopster was buiten gewoon vriendelijk, niet opdringerig, ik heb geen seconde het gevoel gehad van oei, ik moet hier iets kopen...
Dus een echte aanrader, zeker doen!!
|
|
dorien
5-5-2012
|
12-10-2011 13:29:19
ik ben een keertje gaan passen bij maxim's couture in mechelen. daar waren ze alvast zeer vriendelijk en heel behulpzaam! ik mocht alles passen waarvan ik dacht 'mm dat vind ik wel mooi!'... ze namen echt tijd voor ons! ze wisten ook dat ik een kleed supermooi vonden en vonden het ook heel normaal toen ik zei dat ik nog eens elders ging passen. dit was absoluut geen probleem! (bij de ander winkel heb ik mijn trouwjurk gevonden!)
|
|
Inge
23-5-2009
|
12-10-2011 15:25:14
Een echte aanrader. Ik ben in Aarschot geweest, heb er ook een kleedje aan gehad dat het absoluut niet zou worden (dat had een kleurtje en dat wou mijn man liever niet), helemaal geen probleem.
Ik ben ook in andere winkels geweest, maar mijn gevoel bracht mij er terug naartoe, ook al hadden ze 'mijn' merk daar ook.
Ik ben heel tevreden van de service, ze hebben zelfs extra steentjes besteld, zodat mama die kon gebruiken om een stola te maken.
|
|
Katrien
12-5-2012
|
12-10-2011 15:35:05
Beste Annelies
Ik heb mijn kleedje besteld bij Maxim's in Aarschot. Zoals hierboven reeds beschreven: heel vriendelijke mensen, heel behulpzaam en zeker niet opdringrig... Ze laten je echt vrij, je mag alles passen wat je wil en ze proberen je niks op te duwen.
Mijn droomkleedje verkochten ze daar gelukkig wel :-)
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen! Ik ga er vrijdag mijn trouwschoenen bestellen (had er daar mooie gezien maar wou toch nog even rondkijken dat ik achteraf geen mooiere zou zien en ook daarin lieten ze me volledig vrij - als ik op 6 februari schoenen had was het ok en moest ik die van hen willen mocht ik altijd even binnenspringen) en dan kan ik m'n kleedje nog eens zien :-) En dan is het wachten tot de eerste pas in februari... :-)
groetjes Katrien
|
|
Anouck
5-5-2012
|
12-10-2011 17:37:43
Ik ben ook van plan om naar de bruidsdagen te gaan bij Maxime's Couture. Het is inderdaad eerder een kleine winkel, maar daar kan even goed je droomkleedje tussenzitten he Leuk om lezen dat de meesten hiervan tevreden zijn!
|
|
Sara
28-5-2011
|
12-10-2011 19:35:43
Het mijne kwam van daar, dat van mijn schoonzus, dat van... dat van .... Kortom wij zijn er allemaal super tevreden van; Zeer goede service. Heb uiteindelijk 10 kleedjes gepast en ja hoor, het mijne zat ertussen. Ze geven eerlijk hun advies, vin jij iets mooi, maar zij niet zegge ze het ook en verklaren ze ook waarom, n wonder boven wonder klopt dit dan ook steeds.
Ze doen heel veel voor jou. Ik was bij laatste pas en dus dag dat ik kleed mee naar huis graag nog extra hard vermagerd. ik mocht tot de dag oor den trouw terug gaan als ik het thuis nog eens aan gedaan had en het toch te groot zou zijn. Gelukkig niet gebeurd. Maar bij ons mama haar suitekleed heeft ze de dag dat we het mochten afhalen nog een aanpassing gedaan. Kofietje drinken en hop halfuutrtje later waen de aanpassingen gebeurd. Ik ben de dag voor den trouw nog terug gegaan om sjaaltjes enzo bij te halen omwille van de weersvoorspelling. Eventjes een belletje gedaan op voorhand en ze gingen zorgen dat alles klaar lag.
SUPER SUPER TEVREDEN!!! ZEKER EEN AANRADER...
|
|
Ilse
10-10-2010
|
28-10-2011 13:05:50
Boetiek Lief in Loksbergen is niet zo ver weg van Aarschot en daar hebben ze ook zeeeeeeeeeeeer mooie jurken en super vriendelijk onthaal. Tot einde november krijg je - 10% op de nwe collecties. www.boetieklief.be ook open op zondag op afspraak. www.bruidsmodehasselt.be is ook een aanrader!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|