Terug naar overzicht
tja miss wel als je een bus kunt huren van de lijn miss ook tram (of een gedeelte) het enigste dat miss een probleem is is dat een extra tram in de uurregeling moet passen daar het natuurlijk op sporen is é en een bus niet
Misschien kan je dit wel doen zou gewoon eens bellen naar de Lijn.....
Hey Sara,ik heb die vraag ook ooit gesteld.Hierbij een link naar mijn topicje. http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=360381 Een zekere Katja heeft toen wat gegevens doorgespeeld. Vermits we onze trouwdatum moeten aanpassen (onze oudste dochter doet net op 21/4 haar lentefeest ) heb ik er nog niet verder naar geïnformeerd.GroetjesKatrien
Hey Sara,ik werk in Brussel en had vandaag eens een andere weg naar huis genomen.Plots zag ik een oud trammetje passeren, en daar stond op dat deze te huur was.Maar weet niet meer hoe het noemde...Misschien eens googelen ? Denk wel dat je zoiets zal vinden!Groetjes en succes ermee!
Dag Sara,je moet eens googlen op city trotter of trottr. Zij verhuren toeristentrammetjes. We hebben er net vorige week nog eentje gebruikt voor een event op mijn werk. Echte bussen van De Lijn kun je huren via een van de onderaannemers (niet alle lijnen worden uitgebaat door De Lijn zelf). Als je wat googlet vind je daar ook wel wat gegevens van terug.Groeten,Iris
@iris: super leuk idee van die trammetjes. Enig idee wat dat kost?