Terug naar overzicht
Hoi Evy,Wij hebben ons dochtertje ook trachten te betrekken bij de misviering (hoewel ze meer oog had voor de snoepzakjes maar kom) :). We hebben dan ook als eerste lezing voor de tekst van Grote haas en Hazeltje geopteerd. En als uittredelied had ons schatje voor haar mama en papa Oyalélé gekozen ! Wij hebben daar leuke commentaar op gekregen.Groetjes,I.
Hallo,wij betrekken ons kindje en ons petekindje in de mis door ook hun een 'trouw'belofte af te leggen en allebei een ringetje te geven met de datum erin gegraveerd. Net als de grote mensen!Dat breekt de sfeer wat en dan hoeven ze niet de hele tijd op hun plaats te zitten.Groetjes Mireille01-09-2006
hoi,Mijn oudste zoon (hij is dan bijna 7) gaat dit lezen.Natuurlijk met een beetje hulp van zijn meter.Er waren eens 5 kaarsjes....Ze wilden op het feest graag goede lichtjes zijn.Eén kaars viel het tegen altijd in vlam te staan.het doofde snel zijn lichtje en is toen weggegaan.Er waren nog 4 kaarsjes, het was een moei zicht.Eén dacht ik ben de beste, meteen verdween zijn licht.Er stonden nog 3 kaarsjes, ze branden helder op.Eén werd er uitgeblazen, hij lette niet goed op.De beide laatste kaarsjes wat waren ze alleen.Eén ging van moeheid slapen en toen was er nog maar één.Het laatste kaasje dat eenzaam bleef branden dacht:"als ik mijn lichtje nu eens an een ander geef".Toen heeft dat enen kaarsje het feest nog juist gered.Want hij heeft alle andere kaarsjes opnieuw in vuur en vlam gezet!Ik hoop dat je er iets mee bentGroetjes Martine