Terug naar overzicht
Heyhey,Veel succes!Mijn afspraak bij La Sposa heb ik moeten afbellen aangezien ik mijn kleedje al gevonden heb, maar aan de telefoon klonken ze allesinds heel vriendelijk! Ik denk de vriendelijkste tot hiertoe eigenlijk ;-).Groetjes!
La Sposa is SUPER! Heb daar vrijdag mijn kleedje besteld. Was er al geweest maar twijfelde toen nog. Na een andere winkel bezocht te hebben toch overtuigd van mn eerste keuze. Dus gebeld naar La Sposa of ik nog eens mag komen passen en mocht dezelfde middag nog gaan. Toen ik aankwam was mijn pashokje al klaar, kleedje ging er, bh, schoenen, juwelen,.. Echt alles waar ik de eerste keer mn voorkeur aan gegeven heb lag klaar in het pashokje, van een service gesproken!Veel succes maandag en vooral genieten! Het is zo'n leuk gevoel die kleedjes aan te hebben! *
Hey heyOoh super spannend! Ik ga zaterdag zelf voor de eerste keer kleedjes passen samen met mijn moeder,stiefmoeder en schoonmoeder.Ik ben echt benieuwd hoe het gaat zijn, maar kijk er ook echt naar uit!Veel succes met het passen Grts evyke
ik ga ook passen op 17/10 1st robel (roeselare ) in de namiddag bruidsmode steven ( voor de ladybirds ) kwilde ook 1st naar lasposa maar was al heel de middag volzet dus zal voor een andere keer zijn stel je voor we hadden bijna naast elkaar in de kleedkamers gestaan ging best grappig zijn
Oh Astrid, ik word hier instant happy van je berichtje!!!Ik heb ook een afspraak in La Sposa op 8 november en kijk er ook heel erg naar uit!!!!Hou ons op de hoogte hé!!!De kriebeltjes beginnen nu echt wel te komen:-)