Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zahia Lier

13-10-2011 10:25:14
Hallo brides-to-be!

Heeft er iemand van jullie ervaring met juwelen van Zahia in Lier?
Mooie creaties? En zijn ze betaalbaar?

Of andere tips voor leuke betaalbare juwelen regio Lier - Heist o/d Berg?

Bedankt voor jullie tips alvast!

Sara
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 984

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik13-10-2011 11:54:07

Geen ervaring!

Wij hebben gisteren onze ringen besteld bij Jan Maes, uit het shoppingcenter in Wijnegem.

Elke

Meld misbruik15-10-2011 18:10:34

Hallo Sara,

Ik ben Elke Van Herck en goudsmid.
Ik richt mij vooral op het maken van de juwelen voor de bruid.
Ik kan mij volledig aanpassen aan jou budget en stijl.
Ik werk in zilver en goud.
Kijk gerust eens op mijn pagina of kom eens een kijkje nemen in de winkel:

Zandstraat 45
2200 Herentals

Lieve

Meld misbruik19-10-2011 18:30:44

Hallo Sara, ik heb al verschillende keren een halssnoer op maat laten maken bij Zahia Lier. Ik heb er altijd veel succes mee gehad. Je kan zelf kiezen hoe duur het wordt. Ik neem altijd de kleren mee waar het moet bij passen. Best eens langsgaan! Zowel de gerante als de verkoopster zijn zeer behulpzaam en kennen hun vak. Ze geven ook kleuradvies.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...