Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DE jurk gevonden!

13-10-2011 11:29:30
vandaag jurken gaan passen bij bruidkledij steven in torhout.
werd zeer vriendelijk onthaald en de dame in kwestie was heel erg lief.
was er helaas alleen aangezien ik geen mama of schoonmama heb en mijn vriendinnen moesten werken.
gelukkig had de verkoopster veel goede raad en hebben we n nog geen uur tijd het perfecte kleedje gevonden.
het is een prachtig kleedje geworden van ladybird met een heel erg mooie sleep met tekeningen op.
ben enorm blij want had gedacht dat ik "moeilijker" ging zijn.
begin februari moet ik terug gaan voor de aanpassingen want ik wil veters ipv een rits.
ik verlang meer en meer naar de dag van de trouw! dat het maar rap zo ver mag zijn

groetjes

marinka
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1040

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik13-10-2011 11:49:45

Hey hey,

Ik ben daar ook geweest voor mijn kleed en het is ook een Ladybird!
Mooie kleedjes é, ik had ook vlug mijn keuze gemaakt
Van mij was mijn moeder, mijn schoonmoeder en mijn stiefmoeder mee,...
Veters zijn inderdaad mooier dab eeb rits, maar met die rits in het kleedje was het nog tof met al die knoopjes, vond ik ook mooi

groetjes!

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik13-10-2011 11:52:59

Gefeliciteerd !!!

Groetjes Carmen

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik13-10-2011 12:10:17

ellen : ja ben al de hele tijd enkel maar naar ladybird aan het kijken, vond die altijd al meer mijn smaak dan de andere merken. ja die knoopjes waren ook speciaal en zeker niet mis maar toch vond ik het voor mezelf beter met die veters, dan kan je alles wat meer aanspannen he. hihi
carmen: dank u

vele groetjes

Cindy
21-10-2011
 Meld misbruik13-10-2011 15:09:19

Hey,

volgende week is onze grote dag :-)
En ik ben daar ook klant bij Stevens, Sabrina is idd een hele toffe en vriendelijke vrouw!
Morgen mijn laatste pasbeurt en ja hoor, ook hier een Ladybird jurk :-)
Eèntje die Kurt Rogiers heeft gekozen...

Ben zo benieuwd naar de reactie's volgende week!

Veel succes nog met het verdere plannen en geniet ervan!

Grtjs

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik13-10-2011 15:43:17

hmmm, jullie brengen me serieus aan het twijfelen of ik daar ook eens zou gaan kijken....
Is niet ver uit de buurt. Heb nu 2 afspraken staan: Bruidshuis Ellen (Oostburg) en La Sposa (Roeselare)... Misschien dat ik ook nog eens ga piepen in bruidshuis Steven hoor

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik13-10-2011 21:19:01

Hallo!!

Ben zaterdag ook naar daar geweest en was ook zeer tevreden! Je voelt je er direct op je gemak en is een heel vriendelijke mevr. die zich niks ontziet! Van mij is het een marylise geworden!
@ mieke ben ook naar bruidhuis ellen geweest en voelde me daar niet op mijn gemak ze drongen te veel aan en toonden me totaal andere jurken dan ik vroeg! Mss valt het beter mee voor jou!

@ marinka wat leuk voor je dat je je kleedje gevonden hebt! Is een hele last hé die van je schouders valt!

Groetjes

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik13-10-2011 22:31:43

cindy: hoezo kurt rogiers heeft deze gekozen? hoe bedoel je?
veel plezier hoor volgende week! en verslagje komen uitbrengen he!

mieke: we trouwen op dezelfde dag.hihi
ja je moet echt eens langsgaan, je voelt je er meteen goed,ze is superlief.

charlotte: ja das waar,had nooit gedacht dat het zo rap ging gaan. ik heb eigenlijk geen andere merken aangedaan omdat ik al van tevoren had gezegd dat ik een ladybird wou. dus ken dat merk niet. zal het wel zijn volgend jaar op je verslagje he.hihi

groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik15-10-2011 21:33:32

Hier ook een klant van Steven.
Ik was echt op zoek naar een kleur kleedje, liefst bordeau, maar zag in de outlet enkel een volledig bordeau jurk.
Ik durfde niet weg gaan zonder iets te passen en heb dan maar deze eens aangedaan uit beleefdheid. Sabrina merkte meteen dat er iets was die me niet beviel en kon dit perfect voor me verwoorden. Zelf had ik het niet door wat het probleem was, maar eigenlijk is mijn huid een beetje te licht om met een bordeau jurk te lopen.
Ze wist meteen wat ik wilde, haalde het topje van een andere jurk uit de outlet, in mastique kleur en liet me dit aantrekken boven de bordeau rok.
Toen begon het voor mij helemaal te veranderen. Wat startte als een "beleefdheidspasbeurt" is geëindigd met de aankoop van mijn kleedje.
Er gingen zo van die lange spaghettibandjes aan. Ze begon dan op mijn rug met die bandjes te weven. Plots had ik iets heel unieks aan, voor slechts €300.
Ik was zodanig overdonderd dat ik dezelfde middag terug ben gegaan met cash geld.
Ondertussen ben ik al eens terug geweest achter stukjes stof, voor de aankoop van mijn schoenen. Allemaal geen probleem voor haar.
Eind december ga ik eens langs gaan voor mijn eerste pasbeurt.
Ik ben reuze ongeduldig om mijn kleedje nog eens aan te mogen doen.

Groetjes,
Cindy

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik15-10-2011 22:34:57

hallo cindy,

hoe bedoel je outlet? weet hier niets van, mijn jurk die ik daar besteld heb kost me 1300 euro en nu lees ik dat jij er 300 betaald??
bij mij gaat er ook vanalles veranderen, vond dat wel tof van haar en ze zei het zelf ook dat ze graag heeft dat elke bruid uniek is.
groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-10-2011 14:26:01

Hey Marinka,
vooraan in de shop hangen er enkele bruidskleedjes en enkele suitekleedjes die sterk verminderd zijn in prijs. Dit zijn meestal kleedjes die uit de collectie van het vorige jaar komen en/of gedregen geweest zijn in de winkel als pasmodel. Dus wel nog nieuw, maar niet meer vers uit de fabriek. Ik wist hiervan voor ik de shop ben binnen gegaan door mijn ceremoniemeester die mij die tip had gegeven. Ik had ook specifiek een afspraak gemaakt hiervoor.
Ik denk dat Sabrina niet zelf gaat zeggen dat ze dit daar hangen heeft, tenzij ze aanvoelt dat iemand echt aanstuurt op iets goedkoper of dat er daartussen net iets zit wat de bruid echt juist op zoek naar is. Je moet begrijpen dat ze geen nieuwe kleedjes meer zou verkopen als ze direct aan ieder mogelijke klant meteen zegt dat ze dit ook nog heeft.
De outlet is ook wel erg beperkt in vergelijking met de ruime keuze die ze heeft in de huidige collectie. De meeste bruidsmodezaken hebben zo'n afdeling, van La Spoza uit Roeselare is er zelfs een heuse aparte outletshop in Beveren Leie.
Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info