Terug naar overzicht
Je mag die informatie zeker en vast al mailen naar mij. Altijd interessant als we wat centjes kunnen besparen hier en daar.De informatie op zich is wel commercieel getind dus weet ook niet of je dit zomaar mag posten! doriendingenen@hotmail.com
site gewoon knippe en plakken lijkt mij, ni?
Mij mag je ze ook altijd doormailen, moest het niet lukkendeborah.filtjens@gmail.comgroeten
Waarom zou je dat hier niet mogen plaatsen? Ik wil de link ook wel
Ik wil de link ook wel!
Tuurlijk! Doen!Hier worden nog links naar allerhande fotografen, huwelijksartieklen en dergelijke vermeld! Als het volgens hen echt niet door de beugel kan, zullen ze de boodschap zelf wel verwijderen, maar volgens mij is er niks mis mee met het feit dat je een 500-tal bruidjes zou helpen om wat geld te besparen!!!Ik kijk er naar uit!Grtjs,A.
Stuur mij anders ook maar door als je wil? Stefanie_de_middelaer@hotmail.comEn anders hier gewoon op site zetten.Als het niet mag zullen ze het er wel af halen ze...
posten die handel! :)
Haha ok nou ik post de link hier wel ! de site heet trouwenmetkorting.nlik ging gewoon op google zoeken naar discount trouwen of budget trouwen, trouwen met korting en toen kwam ik hierop!.. moet zeggen er staat nog niet zoveel op maarja ik heb er wel een aantal dingen vandaan gehaald! en er staan volgens mij ook best wel een aantel bekende bedrijven op! succes iedereen!