Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksnacht

13-10-2011 13:43:24
Waar brengen jullie de huwelijksnacht door (indien de feestzaal geen suite heeft)?

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 897

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik13-10-2011 13:52:29

Enkele km van onze feestzaal ligt een B&B.
Owel boeken we daar 3 kamers, voor de ouders, schoonouders en onszelf en kunnen we s'morgens samen nog ontbijten...

ofwel gaan we gewoon naar ons eigen thuisje... en ik denk dat het dit zal worden :-)

Groetjes

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik13-10-2011 14:02:05

Wij gaan naar een hotel vlakbij de feestzaal. Ouders,slapen met de kindjes bij ons thuis!

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik13-10-2011 14:04:54

Wij gaan ook op hotel vlakbij de feestzaal! Is volledig afgehuurd voor onze suite en ligt op slechts 3km van de zaal :-)

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik13-10-2011 14:29:52

wij hadden voor onszelf een kamer in een B&B gereserveerd, leuk om de dag nadien nog even lekker na te genieten (en niet zelf voor ontbijt te moeten zorgen :-))

inge
15-9-2012
 Meld misbruik13-10-2011 14:48:25

Wij gaan gewoon naar huis, want de nanny slaapt bij ons met ons kindjes. Kunnen we toch uitslapen en zijn bij ons kindjes als we opstaan.

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik13-10-2011 15:55:28

Wij blijven met de 2 koppels ouders, mijn broer en zijn vriendin, en de 2 koppels met de getuigen slapen in de suites van het kasteel waar ook onze feest plaatsvindt. Ik zou het niet zien zitten om diezelfde nacht og naar huis te gaan, want de feestzaal is redelijke ver + stel u voor dat je door toedoen van vrienden niet onmiddellijk binnenkunt of in bed kunt...dan begin ik liever aan de opruimwerken op zondagnamiddag als ik uitgeslapen (en nuchter ) ben...

groetjes,
A.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik13-10-2011 16:31:38

Wij kiezen er heel bewust (maar zeker niet om budgetaire redenen) voor om onze eerste nacht als man en vrouw in ons eigen huisje/bedje door te brengen. Lijkt me ten eerste heel romantisch dat mijn ventje me over de drempel draagt als we thuiskomen. Ik ben ook van plan om een luxeontbijtmand te laten leveren tegen de middag zodat we gezellig samen kunnen brunchen en de felicitatiekaartjes van de mensen kunnen opendoen in bed. Wij zouden het helemaal niet zien zitten om op hotel/B&B te slapen omdat je dan verplicht tegen een bepaald uur moet opstaan, je trouwkledij bij elkaar moet zoeken en vervoeren,... Wij zijn nergens zo op ons gemakje als thuis en we willen echt ongestoord genieten van elkaar zonder dat de dag onderbroken wordt door een rit naar huis.

Liefs,

Nathalie

kim
7-7-2012
 Meld misbruik13-10-2011 16:56:09

Onze feestzaal ligt op 5min stappen van ons thuis, dus wij gaan samen 's nachts een wandelingetje naar huis maken.
Of we bellen de taxi indien dit niet meer gaat :-)
En aangezien onze suite bijna allemaal in de buurt wonen (of niet drinken) geraken zij ook makkelijk thuis.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-10-2011 17:58:07

Simpel: thuis... Wij hadden nog zoveel adrenaline dat dat écht geen probleem was! :-)
Voordeel was ook dat wij na de misviering en vlak voor de receptie van de avondgasten nog even over huis konden, dus wij wisten al hoe ons huis 'versierd' was en wisten dan ook dat we zonder problemen ons huis binnen konden. :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-10-2011 18:03:50

Wij geven onze feest in Merelbeke en gaan onze huwelijksnacht doorbrengen in een B&B in Gent :-). Dit is op ongeveer 10 min van onze feestzaal terwijl we anders nog 25 min naar huis moeten rijden (wat we niet zagen zitten ;-)). Bovendien heb ik ook echt geen zin om zo vroeg in de morgen alle "versieringen" van vrienden te moeten opruimen en wou ik van onze eerste nacht als man en vrouw iets speciaals maken ;-).

Groetjes!

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik14-10-2011 23:19:24

Onze feestzaal ligt op twee minuten stappen van ons huis maar de schoonouders komen van ver (west vlaanderen en wij wonen in Diest) en mijn vader en zus van Limburg en de getuige van Nederland en mijn schoonzus ook weer van west-vlaanderen en eerlijk gezegd ben ik te beroerd om de nacht van de trouw en de dag erop met zoveel logées te zitten. Ik wil na die drukke dag ook dat er een rijkelijk ontbijt op mij wacht zonder dat ik er iets voor moet doen (wat een verwend nest ben ik toch ook weer). Dus een B&B op vijf km van de zaal brengt redding. Eigenlijk is het niet eens zo gek duur voor het comfort dat we krijgen. Een trouw is volgens mij zo vermoeiend en je hebt al zoveel aan je hoofd= ik ben er zeker van dat we er geen spijt van zullen hebben :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...