Terug naar overzicht
Geweldig eh! Het was de tweede winkel die ik deed en ze waren toen ook echt super vriendelijk. Ik heb toen gezegd dat ik zeker nog niet wilde beslissen, maar toch had één jurk mijn hart stiekem al gestolen. Ik ben een paar weken nadien nog naar een andere winkel gegaan maar dat werd niks. Toen heb ik op een zaterdag gebeld of ik die dag nog snel die ene jurk opnieuw mocht komen passen en hoewel het heel erg druk was en we even moesten wachten (we kregen fijn koffie aangeboden) hebben ze ons toch geholpen en toen was het beslist :) Ik heb echt alleen maar goede woorden over de winkel!Veel plezier nog met het passen en het kiezen!
Fijn hé! Ik heb mijn kleedje daar ook gekocht. Ze heeft erg veel moeite gedaan want het was geen gemakkelijke bevalling :-)Maar het feit dat Pascale zelf ook ontwerpster is helpt wel vind ik. Ze heeft een creatieve geest en kan met verschillende opties komen! Ik ben uiteindelijk voor een kleedje van Rosa Clara gegaan! Spannend!
Hey, leuk om dit te lezen... Ik denk dat ik ook een afspraak ga maken om naar daar te gaan. Kun je me misschien zeggen of ze er veel collecties hebben en wat de prijsklasse ongeveer is?Alvast bedankt!Alessia B.
Ze hebben er volgens mij niet de collecties die ze in alle andere bruidwinkels hebben. Ik ben weg van een jurk van het merk Aire Barcelona en die verkopen ze enkel daar (nergens anders inde Benelux!). De prijsklasse gaat volgens mij van €1000 tot ... Ik denk dat de eigen ontwerpen van Pascale wel in een hogere prijsklasse zitten.Ik twijfelde uiteindelijk tussen twee jurkjes (een van €1100 en een van €1750) en de prijs heeft uiteindelijk toch de doorslag gegeven! Nu, Pascale de eigenares, was heel eerlijk en vond dat het goedkoopste jurkje toch het beste bij mij paste. Ze wou me dus niet dat duurste proberen te verkopen, wat mij toch wel heel enthousiast maakt over Issa Moda!
Leuk dat je zo'n positieve ervaring had! Ik denk dat ik hier ook eens langsga :-)Ik heb gisteren gemerkt dat de kleedjes die ze in de meeste bruidswinkels hebben (Marylise, Pronovias, Linea,...) echt niet mijn ding zijn. Bedankt voor de tip!
Er is nu ook een nieuwe bruidswinkel in Hasselt met super mooie jurken. Gemiddelde prijs is €1399,- en nu tot einde november krijg je - 10% korting op alles. www.bruidsmodehasselt.be
Ilse, daar gaat het hier niet over!