Terug naar overzicht
Het ziet er de stijl uit van Farage. Misschien daar eens op de site zien? Groetjes Hanne
Hallo, De collectie van Mia Monta zelf hebben ze ook in andere winkels. Niet alleen daar. Ik kan niet zeggen welk merk dit is, maar je kan misschien eens telefonisch (of per mail)informeren en vragen in welke winkels zij hun collectie nog verkopen omdat het voor jou ver is om tot daar te gaan. Je kan dan ook naar het kleedje van je voorkeur vragen en of dit hun huismerk is.GroetjesAnnelies
Ik heb er maar 1 woord voor WHAW! Echt een mooi kleedje en als dit jouw droomkleed is zou ik toch die kilometers er voor over hebben! Uiteindelijk moet je 2 max 3 keer naar daar hé. Als je geluk hebt zit het meteen perfect en kan je het de tweede keer al meteen meenemen. (Was bij mij ook zo)
Hey,Super mooie keuze! Echt waar! Maar ben er ook zeker van dat je dat nog elders zal kunnen vinden. Kan het me toch niet laten om je te waarschuwen ivm de keuze van de winkel. Check even de commentaren op deze site ... wil/kan geen afbreuk doen op de winkel want is geen persoonlijke ervaring, maar ik zou zeggen, lees de commentaren en oordeel dan zelf.Succes met je zoektocht en geniet ervan.Groetjes,
farage heb ik al bekeken maar niet tussen gevonden kga eens mailtje zenden iem vertelde me dat bo couture in kortrijk van de zelfde eigenaars zouden zijn kan dat ?
Hey Tima, Dit is een kleed van hun eigen collectie. De andere merken die ze hebben staan onder de 'merken'. Ik heb mijn kleed daar een 2-tal maanden geleden gekocht. Ik weet dat Annelies haar kleed ook van bij Mia Monta kwam. Ikzelf was, zoals Annelies (zie hierboven), heel tevreden over de winkel, uitbaters, jurken, bediening, hulp,... hun prijzen liggen ook heel goed. Ze hebben hun collectie ook nog in andere winkels maar welke juist weet ik zelf ook niet.Veel succes met je zoektocht!GroetjesElien
Dit weekend zijn het daar opendeurdagen...
hoi kheb een mailtje gezonden is idd eigen creatie en bo couture is ook van hun en de prijs valt ook zuper mee allé vind ik toch €1350 dus wel eens een tripje naar kortrijk waard
wel, tima; als het derde foto is op de site dan is dat inderdaad KNAP!!!echt mooi kleedje en ik zou het tripje dan toch ook doen hoor.kortrijk is nu ook niet het einde van de wereld hé:-)hou ons op de hoogte hé...groetjes