TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
12-5-2012
|
14-10-2011 12:16:14
Hey Nicky,
Da's inderdaad geen leuke sfeer om een trouwkleed te gaan passen...
Ik ben bij Cermo in Turnhout geweest en die waren echt supervriendelijk! Ze begrepen direct waarnaar ik op zoek was en wisten de perfecte jurken uit de winkel te halen. Een echte aanrader, hoor!
Ik ben er meer dan 2u binnen geweest en er was hen geen moeite teveel. Ik heb namelijk lang getwijfeld tussen een wit kleed of een in kleur. Ze hebben mij die kleedjes wel zeker 3 keer opnieuw laten passen. Zelfs de baas kwam mee kijken om te zien wat er het best bij mij paste :-)
Ik voelde me er héél erg op m'n gemak. Nadat ik m'n kleed had gekozen ('t is uiteindelijk toch het gekleurde geworden), waren ze helemaal niet opdringerig om nog andere zaken te verkopen (schoenen, handtas, juwelen,...).
Dus als je nog een adresje zoekt... zeker en vast de extra kilometers waard!
Veel succes nog met de zoektocht!
|
|
Cindy
25-8-2012
|
14-10-2011 16:23:23
Oei,ik heb 2 afspraken gemaakt.1 bij Cermo en 1 bij Linx Hasselt... Ben eens benieuwd wat het bij mij zal zijn ;-) Het is toch tenslotte wel een beetje de bedoeling dat ze je 'helpen' een juiste keuze te maken hé. Als dat bij mij ook zo is dan zal ik er ook snel buiten zijn,hihi. Ga je nog ergens anders passen? Veel succes nog!!
|
|
Jessica
7-7-2012
|
14-10-2011 20:35:55
Hey Nicky,
Hier dezelfde ervaring, ik ben een maand geleden geweest. De verkoopster vroeg of ik in de catalogus iets gezien had, en haalde vervolgens een aantal kleedjes uit (dezelfde maar met bloem in kleur of zonder kleur...) Ik vond een kleedje nog wel mooi, maar de verkoopster beweerde dat de ritssluiting op 3 cm van het einde van de rits niet meer dichtging en het kleed bijgevolg te klein was( in de kleedkamer kreeg ik het echter wel toe). Ze haalde er onmiddellijk lingerie, schoenen en juwelen bij... ze haalde ook een kleed maat 46 eruit (ik zelf heb een 38 - 40)ze probeerde het met klemmen 'kleiner' maar het was echt geen zicht.
Ik heb een aantal kleedjes gepast maar idd. op nog geen uurtje tijd stond ik terug buiten. Heel anders als de bruidswinkel waar ik die voormiddag was geweest en meer dan twee uur door bracht.
|
|
Peggy
12-2-2011
|
14-10-2011 20:42:20
Hey, Mijn man en ik hebben daar alles gekocht. Wij waren echter ZEER ZEER tevreden! Een echt aanrader vonden we, bij ons enorm vriendelijk! Hoop dat de andere Dames dat ook zo ervaren, Wel jammer voor Nicky! Succes nog! voor ons is het jammer genoeg al voorbij :-( Groetjes Peggy
|
|
Sonja
12-5-2012
|
14-10-2011 22:02:06
Hey, Hier dezelfde ervaring als Jessica, maar dan in Leuven. Ik heb 5 bruidswinkles bezocht en uiteindelijk heb ik mijn kleedje gekocht bij het Bruidshuis in Merksem en ben zeer tevreden.
Groetjes, Sonja
|
|
Nicky
1-1-2023
|
14-10-2011 22:16:55
Zéér herkenbaar Jessica!
|
|
Martine
2-6-2012
|
15-10-2011 9:17:42
Hey Nicky , Ik ben gisteren naar 3 winkels geweest . Eerst naar eindhoven Koonings , waren wel vriendelijk , mooie winkel , en hetgeen ik mooi vond moest dan wel besteld worden ( was van linea raffaelli , van vorige collectie ) en ze zei dat dit geen probleem was om te bestellen . Maar ik was daar eigenlijk maar gaan kijken , niet met de bedoeling om daar iets te kopen , afstand is te groot om over en weer te pendelen . Dan naar Cermo gereden in Turnhout . Super vriendelijk . Niets was hen teveel . Gevraagd naar het ensemble dat ik die morgend had gepast bij Koonings . Ze hebben dit direct na gekeken , stof was niet meer te krijgen . Dan stel ik mij wel de vraag of ze bij Koonings juist bezig zijn . Maar geen probleem , zoeken naar iets anders . Ze hebben me daar echt heel goed geholpen om iets te vinden , wat hun dan ook gelukt is . Nu zien of mijn budget het toelaat . Dan nadien nog door gereden naar Liliane Claes . Maar ik vond dat ze daar weinig keuze hadden . Cermo is idd zoals ze hierboven al hebben gezegd , echt een aanrader Nicky . Veel succes in je zoektocht .
|
|
Ils
14-1-2012
|
16-10-2011 20:32:02
Mijn jurk is besteld bij Linx in Hasselt en ik heb echt genoten van de eerste pasbeurt in juni! Ik had Toela als verkoopster en zij was echt super! Heel vriendelijk, nam ruim 1,5 uur de tijd om het plaatje compleet te maken en was eerlijk in wat me pastte en wat helemaal niet... Ik vind het wel jammer voor je, op die manier is het niet genieten of wat je ervan verwacht had... Enkele weken geleden ben ik daar binnengesprongen voor de das van mijn toekomstige te bestellen en een jurkje voor één van de getuigen, waar we net hetzelfde meemaakten als jij beschrijft. We hadden de bazin van de winkel zelf en haar vond ik heel onvriendelijke en kort door de bocht... Maar laat je daar niet door opjagen en zet je zoektocht voort! Ik had ook zulke nare ervaring bij Issa Moda in Hasselt, was ik blij dat mijn jurk toen stiekem al besteld was! ;)
Groetjes!
|
|
Wendy
11-5-2012
|
17-10-2011 8:55:08
Ik heb ook een zeer slechte ervaring bij die winkel. Maar dan met een cadeaubon halen voor mijn schoonzusje vorig jaar. Ik kreeg gewoon een scheef gekopieerd bonnetje ( gekopieerd via de fax) in een witte enveloppe gestoken. Zelfs niet ingepakt of niets. Bij het naar buiten gaan kwamen ze ons nog achterna gelopen om te vragen voor wie de bon was. Ik vond het gewoon SCHANDALIG. Ik heb me voorgenomen om daar nooit nog een voet binnen te zetten. Voor mijn trouwkleed ben ik naar Lommel gegaan. Lecoq en ik ben daar zeer tevreden over.
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|