Terug naar overzicht
als je een beetje kan naaien, geef ze een kleedje aan, dan verstop je het gaatje van de spaarpot? of anders gebruik je het bijvoorbeeld om een foto in vast te houden?
er is een site waar ze badeendjes verkopen www.debadeenwinkel.nl misschien vind je daar iets dat je kan gebruiken. Ze hebben alle mogelijke formaten en kleuren.Voor de geboorte van ons dochtertje hebben wij badeendjes gekocht bij saniland op de boomsesteenweg in Wilrijk. Daar hebben ze ook wel wat keuze.
Naaien is niet zo mijn beste kant. ;-) Hoe zou jij dat dan doen voor die foto juist?Giltte, ik ga zo dadelijk eens op die website kijken se. :-) Zijn dat dan ook grote eenden? Want ik wou eerst die maat kleiner nemen maar ja dan gaan de mensen ze misschien niet zien staan en niet weten waar ze moeten zitten. :-)Saniland is voor ons in de buurt dus kunnen we ook wel eens gaan kijken. :-)Bedankt alvast voor de tips.Groetjes
ik zou denk ik (even uit mijn hoofd) in dat gleufje een schuine fotos zetten/plakken. Met een hoekje er in dan eigenlijk.Dus eigenlijk probeer je de foto in het eendje te schuiven en blijft dat zitten ( omdat dus die foto te groot is) Of dat praktisch gaat, ga je even moeten uittesten. je kan er ook bloempjes indoen ( met dunne stengeltjes)
Of er het menu in zetten...