Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze huwelijksdag - Aanraders regio Roeselare West-Vlaanderen

14-10-2011 12:56:44
Hallo bruidjes, bruidegommen,...

Na toch wel wekelijks het forum 'Wij trouwen' opgezocht te hebben. Heel wat leuke ideetjes op te pikken van andere bruidjes en bruidegommen, is het nu -na 48 dagen, 12 uren, 38 minuten en.... seconden (zo te zien in rechterbenedenhoek) -mijn beurt om jullie mijn aanraders te posten.

Trouwkleed: Ik liet mijn trouwkleed maken door couture Els uit Meulebeke. Ik had een basiskleed gezien in de winkel en wou toch wel wat veranderen. Zij luisterde naar wat ik graag wou en maakte stapsgewijs mijn droomjurk! Els is iemand die heel wat tijd steekt in haar werk en stap per stap kijkt wat er moet gebeuren en veranderen. De dag voor mijn huwelijk heeft ze zelfs nog knoopjes aan mijn jurk gezet zodat ik 's avonds makkelijk kon rondhuppelen zonder lange sleep! Ze werkt met kwaliteitsvolle materialen en je krijgt ook een richtprijs van haar! --> Couture Els

Ringen: Alex Fabry uit Roeselare is de ontwerper van onze ringen. We wilden graag geen standaardringen en wat uit een ruwere materie. Bij een ontwerper moet je direct zeggen: dit is het of dit is het niet! Wij gingen bij hem langs en toonden in zijn atelier wat we allemaal mooi vonden. Daarna bespraken we wat we juist leuk vonden aan die bepaalde ring. Na mijn man te horen en daarna ik, stelde hij voor elk van ons een ontwerp voor (op maat wat we elk wilden, gelijk maar toch wat anders). bv Wij hebben een ruwe ring, ik met een 'kunstzinnige' bloem op verwerkt. Mijn vriend zonder. Wij kozen voor zilveren ringen die het budget wat drukten.

Make-up + nagels: Sharon Lannoo uit Meulebeke. Mijn make-up was de volledige dag prachtig. Ze brengt subtiele make-up aan.

Kapsel: Hairfashion Mirella uit Roeselare. Ze maakt er haar werk van. Heeft leuke ideetjes, kijkt wat bij jou en je kleed past... Iedereen was vol lof over mijn kapsel, dus moet wel leuk geweest zijn.

Vervoer: Rik Remaut: Feestkever uit Roeselare. Hij heeft 2 kevers (witte en lichtblauwe). In zelfstandig bijberoep doet hij ceremonievervoer. Is een spontane man. En de kever valt heel goed mee van prijs! Aanrader dus

Fotograaf: Foto Willem uit Oostende! Prachtige foto's!!!!! Een echte aanrader! En valt heel goed mee van prijs ;) Je kan demo's zien van fotoreportages op zijn website. De onze staat er ook tussen.

Feestzaal: Ter Eeste Roeselare. Wij voelden ons vanaf moment 1 in de feeststemming. Eten was perfect, locatie was perfect (oude brouwerij). Als echte Roeselarenaar wilde ik daar trouwen en mijn man was ook direct verkocht! Sabine neemt alle taken op zich. Ze regelt alles en enkel als er vragen zijn, komt ze jou eventjes deze stellen. Ze doet voorstellen en zorgt dat je jou van het hele gebeuren niet moet aantrekken en zorgeloos kan feesten! Service was perfect! En ik ben nogal veeleisend dus... moet wel oké zitten.

Voila, dit was het dan... mijn aanraders! Geniet nog van de voorbereidingen! 't Gaat super vlug voorbij maar het leven als getrouwde vrouw is minstens even mooi als die huwelijksdag!!!!

daphne
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1618

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-10-2011 13:24:37

Hallo Daphne,

Heel leuk en speels kleedje! Je kapsel paste er idd perfect bij!
Echt mooie foto's!
Geniet van elkaar en nog eens dikke proficiat!

groetjes

Elsie
28-10-2011
 Meld misbruik14-10-2011 17:36:58

Hoi Daphne,
ziet er super uit!!
Ons feest is ook in Ter Eeste, dus ben heel blij met je positieve ervaring
Zijn de foto's ook genomen daar binnen?

Liesbeth
17-11-2012
 Meld misbruik14-10-2011 18:17:09

Dag Daphne,

Heel mooie foto's!
Wij trouwen volgend jaar ook in Ter Eeste! Dus ook ik ben blij met je positieve ervaring! Leuk om te lezen!

Nog veel plezier samen!

Groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik15-10-2011 21:06:53

Hey Daphne en Stijn.
Vooreerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Als ik naar jullie foto's kijk weet ik gewoon dat het echt een prachtige dag geweest is.
Jij hebt zo'n aanstekelijke lacht, hier wordt ik helemaal vrolijk van.
En als het waar is wat ze zeggen, dat je kleedje een spiegel is van wie je bent, ben jij echt wel een zeer speels en "stout" meisje.
Fijn te lezen dat alles zo perfect gelopen is.
Veel geluk en liefde samen.
Geert en Cindy

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik15-10-2011 21:50:31

Amai, al die Ter Eeste-trouwers hier. De foto's zijn genomen in het oude deel van de brouwerij! Echt prachtige locatie!

Aan iedereen, bedankt voor de toffe reacties en... Geniet van jullie dag!!!!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik17-10-2011 11:30:57

een dikke proficiat!
ik zie helaas geen foto's
is de link al verwijderd misschien?

groetjes

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik27-10-2011 15:05:09

Dag Mieke

Het filmpje van de fotograaf is te vinden op zijn website: www.fotowillem.be en dan huwelijk, stijn & daphné

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...