Terug naar overzicht
Hallo Daphne,Heel leuk en speels kleedje! Je kapsel paste er idd perfect bij!Echt mooie foto's!Geniet van elkaar en nog eens dikke proficiat!groetjes
Hoi Daphne, ziet er super uit!!Ons feest is ook in Ter Eeste, dus ben heel blij met je positieve ervaring Zijn de foto's ook genomen daar binnen?
Dag Daphne,Heel mooie foto's! Wij trouwen volgend jaar ook in Ter Eeste! Dus ook ik ben blij met je positieve ervaring! Leuk om te lezen!Nog veel plezier samen!Groetjes
Hey Daphne en Stijn.Vooreerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.Als ik naar jullie foto's kijk weet ik gewoon dat het echt een prachtige dag geweest is.Jij hebt zo'n aanstekelijke lacht, hier wordt ik helemaal vrolijk van.En als het waar is wat ze zeggen, dat je kleedje een spiegel is van wie je bent, ben jij echt wel een zeer speels en "stout" meisje.Fijn te lezen dat alles zo perfect gelopen is.Veel geluk en liefde samen.Geert en Cindy
Amai, al die Ter Eeste-trouwers hier. De foto's zijn genomen in het oude deel van de brouwerij! Echt prachtige locatie!Aan iedereen, bedankt voor de toffe reacties en... Geniet van jullie dag!!!!!
een dikke proficiat!ik zie helaas geen foto's is de link al verwijderd misschien?groetjes
Dag MiekeHet filmpje van de fotograaf is te vinden op zijn website: www.fotowillem.be en dan huwelijk, stijn & daphné